לאחר טביעה של ילדה בת 10: ‘צו סגירה מנהלי’ לבריכה בבני ברק 

בריכת שחייה בשיכון ה' בבני ברק נסגרה בצו הפסקה מנהלי לאחר שילדה בת 10 טבעה במקום ופונתה לבית חולים במצב קשה • לפי החשד, בעלת המקום הפעילה את העסק ללא רישיון או ההיתרים הנדרשים על פי חוק
חיים טוויל
כ"ג תמוז התשפ"ג / 12.07.2023 10:39

בריכת השחייה ברחוב רחוב ברויאר בשכונת שיכון ה’ בבני ברק נסגרה היום (רביעי)  בצו הפסקה מנהלי, בשל החשד כי בעלת המקום הפעילה את העסק ללא רישיון או ההיתרים הנדרשים על פי חוק – מבלי שהגישה בקשה לרישיון ומבלי שלעסק קיימת היתכנות לקבל רישיון עסק בעתיד.

בנוסף, עולה חשש שהמשך הפעלת הבריכה יש בה סכנה ממשית או חשש משמעותי לפגיעה בציבור.

מדובר בבריכה המצויה בבית פרטי, אך משמשת גורמים שונים לצורך פעילות עסקית ובין היתר קורסים ללימוד שחייה לקבוצות.

בתאריך 4.7.23, במהלך קורס שחייה שנערך בבריכה, אירע מקרה טביעה של ילדה כבת 10 וכתוצאה מכך נפגעה ופונתה לבית החולים במצב קשה.

ביום 9.7.23 נערך שימוע למחזיקות והמפעילות של העסק, והיום  הוצא צו סגירה מנהלי לבית העסק למשך 30 ימים, בהתאם לחוק רישוי עסקים.

כפי שדווח בחרדים 10, הילדה פונתה במצב קשה, לאחר שנמשתה מבריכה  בבני ברק.

כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה ביצעו בה פעולות החייאה, ולאחר חזרת הדופק היא פונתה לבית החולים שניידר בפתח תקווה.

ארי וייס ומנדי מילר חובשי איחוד הצלה שהגיעו ראשונים למקום סיפרו אז: “חברותיה סיפרו כי היא נמשתה מהבריכה ללא הכרה. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונתה לבית החולים ‘שניידר’ להמשך בדיקות כשמצבה מוגדר קשה”.

חובש רפואת חירום במד”א אבי ריימונד סיפר: “כשהגענו למקום ראינו את הילדה כשהיא שוכבת בסמוך לבריכה ומחוסרת הכרה כשהמצילה שהוציאה אותה מהמים מעניקה לה טיפול רפואי ראשוני.

“ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים שניידר בניידת טיפול נמרץ של מד”א כשמצבה קשה”.

מאז, בחסדי שמים, הילדה התעוררה שלשום ללא נזק מוחי.

משפחתה מבקשת להמשיך ולהתפלל לרפואתה השלמה של  הילדה אסתר פרומה בת חיה מרים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות