תמונת תינוקת בכביש עוררה סערה • מרגי: הועבר לבדיקה ולחקירה

תמונה של תינוקת יושבת על שמיכה על הכביש הרותח במרכז מעבר חציה של כביש בתל אביב - עוררה ביקורת רבה ברשתות החברתיות • שלמה פילבר: "כבר שנים דוברי השמאל אומרים בפטרונות ובשמחה לאיד למתנחלים 'איך אתם מסכנים את החיים של ילדכם הקטנים?'"
חרדים 10
כ"ב תמוז התשפ"ג / 11.07.2023 18:45

שר הרווחה יעקב מרגי התייחס היום (שלישי) במליאת הכנסת לתמונת התינוקת שהונחה במרכז במעבר חצייה במהלך חיסמת כביש על ידי מפגיני השמאל נגד הרפורמה המשפטית.

בתיעוד נראית התינוקת מחזיקה בדגל ישראל, יושבת באמצע מעבר חצייה בתל אביב, סמוך לצומת הפיל, כשרק שמיכה דקה מפרידה בינה לבין האספלט הרותח – ומולה אוטובוסים שנעצרו בכביש, אולם אין בהם נהגים.

“הנושא הזה הועבר לבדיקה מיידית ולחקירה, יש גבולות גם למחאה”, אמר השר מרגי. “אם מישהו ניסה לומר לנו השבוע שאין גבולות למחאה – אנחנו אומרים לו כן, יש קווים אדומים למחאה”.

התמונה, שבתחילה טענו מארגני המחאה כי מדובר בפייק, התבררה כאותנטית – וזכתה לתגובות רבות.

בין התגובות החריפות שנכתבו: “אולי כדאי להתחיל להנפיק רישיון להורות, אם יש מי שמניח ככה תינוקת על הכביש”, “אותי רק מעניין, אם זה היה תינוקת של מתנחלים/חרדים, כמה זמן היה לוקח לרווחה להגיע”.

המגישה ואושיית הרשת מעיין אדם כתבה: “התמונה הזאת קשה לי מאוד. משתדלת לא לשפוט אף הורה על אף החלטה שלו, אבל רואה בזה סיכון מופרע ומדאיג, אפילו אכזרי. פעוטה בשמש, על מעבר חצייה חשוף ביום שבו כולם בזעם ואין לדעת מה יוליד רגע או מאיפה יגיע אופנוע או קורקינט. לא מתייחסת למחאה או ללגיטימיות שלה, נטו לאחריות הורית בסיסית. הבטן מתהפכת”.

כוכבת הרשת נטלי דדון כתבה: “תפסיקו לפרסם את התינוקת כאילו היא כבר יודעת מה הדעות של עצמה בגיל כמה חודשים. פשוט די!”

כדורגלן העבר לירן שטראובר כתב באינסטגרם: “להושיב תינוקת מתוקה אך מסכנה, שלא מבינה בכלל את הסיטואציה, על כביש במעבר חציה לפני שני אוטובוסים, כאילו זה השטיח אצלה בחדר. מישהו החליק פה ובגדול על השכל”.

שלמה פילבר, הבעלים של מכון ‘דיירקט פולס’ צייץ את התמונה וכתב: “כבר שנים דוברי השמאל אומרים בפטרונות ובשמחה לאיד למתנחלים ‘איך אתם מסכנים את החיים של ילדכם הקטנים?'”

בהמשך, לאחר שהותקף כי מדובר בתמונת פייק – צייץ:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות