נתן זהבי: “שרי אומרת שיצחק גולדקנוף הביא שינוי… ” • צפו

ב'פינת הטרלול' של התכנית 'אזור בחירה' מוצג ראיון של שר השיכון יצחק גולדקנופף • שרי רוט: "ראיתי ילד עם כיפה סרוגה עומד ליד גולדקנוף ומבקש סלפי. אני אומרת לו: ילד, מה לך ולו? הרי לא הצבעתם לו. הוא אומר לי, הוא חמוד..."
חרדים 10
כ"ב תמוז התשפ"ג / 11.07.2023 16:06

השר יצחק גולדקנוף ב-ynet: “את מדברת איתי על לבנות דירות? למי את רוצה שאני אבנה דירות, לאנשים שאחד מכה את השני? לאותם אנשים שמחר יבואו להפגין לידם? ריבונו של עולם, אם אתם תקשורת תעשו טובה, תצאו אל העולם ותכריזו: ‘כל אחד, שיישב בביתו’, כל אחד שיש לו משהו להגיד, שיישב בבית.

כושר ובריאות: לחסוך אלפי שקלים בשנה • מה זה אפאפ ואיך זה עובד?

“אמר לי קודם המפכ”ל: ‘אני בשבת, כל השבת עסוק עם זה’. אמרתי לו: ‘מה, אתה לא זכאי לשבת? שתהיה לך מנוחה בבית, אתה ואשתך? מה פירוש מוציאים אותך? אתה יהודי כמו כל יהודי. ויום אחד בשבוע מגיעה לך מנוחה. זה החברים שלך, תגיד להם, אני רוצה בשבת מנוחה'”.

ברוך קרא: תנוחו! תנוחו! תנוחו בבית! ואם מישהו יש לו מה להגיד, שיהיה בבית!

נתן זהבי: כך צריך, נכון, הוא צודק… זה צורך סוציאלי, חברתי, והוא צודק. צריך פעם בשבוע לנוח.

שרי רוט: לגולדקנוף יש שפה מיוחדת משלו. אני הגעתי עכשיו מהכנסת, ראיתי ילד דתי-לאומי עם כיפה סרוגה עומד ליד גולדקנוף ומבקש סלפי. אני אומרת לו: ילד, מה לך ולו? הרי לא הצבעתם לו. הוא אומר לי, הוא חמוד, הוא נעים הליכות…

קרא: גולדקנוף!?

שרי: עכשיו, שאלתי אותו למה אמרת את הדברים האלו. הוא אומר לי: אני אוהב עם ישראל מאוחד, אני אוהב כולם ביחד, אמרתי את זה בחביבות, לא שאני לא אבנה להם בתים…

(קרא מחייך)

שרי: אם היית יודע איזה שינוי הוא עשה באווירה שם, במסדרונות, הוא הביא שינוי…

נתן זהבי: הוא הביא שינוי, אומרת שרי…

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות