טייזר נשלף לעבר מפגין חרדי שחסם כביש • השר בן גביר רתח: “אפליה”

אחרי שאלפים נתקעו בפקק ממושך בצומת שילת הסמוך למודיעין: נהג חרדי שנמאס לו חסם את הכביש הנגדי שנותר פתוח • אלא שמיד הגיע שוטר עם אקדח טייזר שלוף - ואיים עליו • בן גביר פנה למפקד המחוז: מדוע קיימת אפליה באכיפה בין מפגיני ימין ומפגיני שמאל?
חיים טוויל
כ"ב תמוז התשפ"ג / 11.07.2023 13:37

אזרח חרדי שנתקע בפקק בצומת שילת בעקבות החסימות של מתנגדי הרפורמה המשפטית, החליט ברוב תיסכולו לחסום את הכביש הנגדי.

הוא יצא מרכבו, חצה את הכביש לנתיב הנגדי שלא נחסם בידי המפגינים, נשכב על הכביש וחסם אוטובוס – הפעם  במחאה על אי-פינוי הצירים בידי המשטרה.

אלא שבתיעוד מהזירה שצילם קובי דהן נראה שוטר ממהר לעבר החרדי  ומאיים עליו עם אקדח טייזר,  לפנות מיד את הכביש – זאת בעת שמפגיני שמאל חוסמים את התנועה ברחבי הארץ.

הצעיר החרדי מיהר לפנות את הכביש מחשש הטייזר.

בעקבות התיעוד המקומם שוחח השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עם מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון.

מלשכת השר נמסר: “השר בן גביר שוחח עם מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון וביקש להבין מדוע קיימת אפליה באכיפה בין מפגיני ימין ומפגיני שמאל וביקש לדעת מדוע שוטר שלף אקדח טייזר אל מול מפגין ימין בודד, בעוד דבר כזה לא קרה מול אלפי מפגיני שמאל מהבוקר. מפקד המחוז הודיע לשר בעקבות פניית השר, כי ינחה על טיפול משמעתי לשוטר”.

איש התקשורת אבי רבינא: “איך מעזים לדבר כאן על סימטריה? קובי דהן צילם מפגין חרדי אחד שכמעט חטף טייזר לאחר שמחה על עדינות המשטרה מול האנרכיסטים. אלו הפגנות אלימות, ארוכות, ממומנות, מאותרגות על ידי הברנז’ה והקליקה שמשליטה אווירה של פחד מול כל מי שלא מתיישר. ובעיקר המון הכלה מול הפרות סדר ושיבוש חיים של מיליוני אזרחים. אפס סימטריה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות