הבכיר מחדשות 12 תקף עיתונאית ‘הארץ’: “טיעון נבוב ואידיוטי”

ירון אברהם, הכתב המדיני של חדשות 12, תקף את עיתונאית 'הארץ' ענת קם על הצעתה שהח"כים יצביעו הצבעה אנונימית על חוק ביטול עילת הסבירות • "אולי לראשות האגף בכלא זה תקף", עקץ את האסירה לשעבר
אבי כץ
כ"ב תמוז התשפ"ג / 11.07.2023 12:02

הלילה, אחרי האישור בקריאה ראשונה של צימצום עילת הסבירות, צייצה עיתונאית ‘הארץ’ ענת קם בחשבון הטוויטר שלה הצעה להצבעה אנונימית בכנסת.

“אם הם היו כל כך בטוחים בצדקת המהלך הזה הם היו מאפשרים הצבעה אנונימית, חבורה של אפסים, מחר ברחובות, איש בל ייעדר”, צייצה.

קם זכתה לתגובות מלגלגות על ההצעה, אבל מי שהגיב לה בעקיצה כואבת היה העיתונאי ירון אברהם, הכתב המדיני של חדשות 12, שתקף: “איזה טיעון נבוב ואידיוטי, אולי לראשות האגף בכלא זה תקף אבל בכנסת לא מצביעים באופן אנונימי אלא אם זה הליך בחירה והיא מהעיתון לאנשים חושבים, אין לתאר”.

ענת קם  התפרסמה לאחר שבעת שירותה בצה”ל אגרה מעל אלפיים קבצי מחשב, שבחלקם מסמכים סודיים, וזמן קצר לאחר שחרורה מסרה את רובם לעיתונאי אורי בלאו מ’הארץ’ שפרסם חומרים משני הקבצים.

לאחר חשיפת הפרשה היא הודתה והורשעה במסגרת עסקת טיעון בעבירות של ריגול חמור ומסירת ידיעה סודית ללא היתר. היא ריצתה עונש מאסר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות