“פשוט הייתי בשוק”: מה ששליח חב”ד הזה עשה ריגש את הרשת

מתנאל ליברמן, ישראלי שנסע לטיול עם משפחתו ב'יער השחור' בגרמניה שכח בשדה התעופה שקית חפצים יקרי-ערך • הוא ניסה למצוא דרך להשיב את האבידה. ואז חבר כתב לו שיצור קשר עם חב"ד בבזאל שבשוויץ • זה מה שקרה אחרי שפנה אל הרב זלמן וישצקי
נתן פרל
כ"ב תמוז התשפ"ג / 11.07.2023 10:55

מתנאל ליברמן, ישראלי שנסע לטיול עם משפחתו ב’יער השחור’ בגרמניה, שכח בשדה התעופה שקית ובתוכה טלפון חדש, תיק בריכה עם תכולתו, ועוד מספר חפצים. הוא ניסה למצוא דרך להשיב האבידה – ואז חבר כתב לו שיצור קשר עם חב”ד בבזאל שבשוויץ.

על מה שקרה מאז הוא סיפר בפוסט שפרסם בחשבטון הפייסבוק שלו:

“תעצרו רגע,

העלתי היום פוסט על זה שחזרנו ביום חמישי האחרון מטיול ביער השחור בגרמניה ושכחנו בשדה התעופה שקית בד עם טלפון חדש, תיק בריכה עם תכולתו, פן ועוד כמה דברים.

אני ואישתי העלנו פוסטים בכל מיני קבוצות, בדקנו עם חברים מי נוחת שם או עובר ליד שיוכל להביא לנו את זה ממחלקת האבדות שבשדה התעופה. התחלתי גם לבדוק עם חברות משלוחים יכולות לעשות את זה וכו.

חבר מהמילואים כתב לי בפרטי שאנסה לפנות לחב״ד בבאזל, עכשיו למה שאפול עליהם עם דבר כזה בטח הם באמצע לפתוח עמדות תפילין בשוויץ.

נכנסתי לאתר שלהם (חב״ד באזל) ופניתי למספר הטלפון שהיה שם בוואצאפ (קלטתי תמונה של חבדניק חמוד, מצ”ב שיחה).

אני פשוט הייתי בשוק שתוך שניה הוא ענה לי, לא שאל מי אני, מאיפה, למה, כמה וישר רצה לעזור. קוראים לו Zalmen Wishedski והוא פשוט מלך. הוא אשכרה נסע היום במיוחד לשדה התעופה להביא לי את הדברים וגם לא רצה שקל ואמר לי: ״אני לא מוכר את המצוות שלי״, באמת שאין לי מילים. ועוד המשיך ואמר שהם תמיד על הקו של ישראל שוויץ והוא ימצא כבר נוסע.

בא לי לטוס שוב לשוויץ רק שהוא יניח לי תפילין על שתי הידיים.

תודה רבה לך זלמן על אדיבות ומסירות, תודה לחב״ד שאתם נמצאים בכל מקום ועוזרים למי שצריך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות