“זה לא בריא”: החרם של ינון מגל נגד ‘קוקה קולה’ יצבור תאוצה?

ינון מגל, מגיש תכנית 'הפטריוטים' בערוץ 14, הכריז חרם על קוקה קולה, לאחר שהחברה הפסיקה לפתע לפרסם בערוץ • פרסם בחשבון הטוויטר שלו סרטונים של צייצנים שופכים בקבוקי קולה לכיור ולאסלה - וחשף הודעה שקיבל מאחד המפיקים הגדולים בציבור החרדי
חרדים 10
כ"ב תמוז התשפ"ג / 11.07.2023 00:24

ביום ראשון נחשף כי ‘קוקה קולה’ לא יפרסם בערוץ 14, בעוד שבשאר הערוצים בישראל הפרסום ימשיך.

ינון מגל, מגיש הפטריוטים, התכנית הכי בולטת של הערוץ, כתב בחשבון הטוויטר שלו, לצד הסרטון הוויראלי של כריסטיאנו רונאלדו מזיז את בקבוקי הקולה משולחן מסיבת העיתונאים ביורו 2020: “אם רונאלדו יכול גם אני יכול! ביום שבו מעלה מנכ”ל קוקה קולה סטורי: ‘דמוקרטיה או מרד’, ומפסיק את הפרסום בערוץ 14, אני מפסיק לשתות קולה. גם ככה זה לא בריא ומסרטן. הכל לטובה!”

לפי דיווח באתר ‘אייס’, בהמשך העלה גם סרטונים של צייצנים שופכים בקבוקי קולה שלמים לכיור ולאסלה, וחשף הודעה שקיבל מאחד המפיקים הגדולים בציבור החרדי שהצהיר שהחליט לבטל את כל העסקאות שלו עם קוקה קולה עד להודעה חדשה מינון מגל.

מגל הגיב על כך: “יש מצב שהתחיל פה תהליך של חרם על קוקה קולה. זה אחד המפיקים הגדולים בציבור החרדי, יכול להיות שהגיע הזמן”.

עוד קודם לכן כתב: “האם קוקה קולה (מבית קשת 12) נכנעה לאלימות נגד ערוץ 14? החברה ביקשה בפתאומיות להוריד קמפיין בטענה של ‘קיצוץ רוחבי’, בזמן שביתר הערוצים הקמפיין ממשיך”.

עוקביו של מגל – המתחזק חשבון טוויטר עם  306,000 עוקבים – הצטרפו אל הקו הלוחמני.

גולשת אחת כתבה: “תן סימן ונייבש אותם בחרם”.

גולש אחר הוסיף: “גם ככה אמרו שהקולה זירו מסרטן אז נפסיק לשתות קולה זירו”.  וגולש נוסף צייץ: “לפתוח את השוק לייבוא מקביל של קוקה קולה, לשבור אותם בקלות”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות