למה כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו”ל עם מגדל?

האם ישנן הרחבות ביטוח מיוחדות שחשוב לקחת בחשבון כאשר טסים לחו"ל? החל מאילו גילאים ניתן לבטח במגדל? • הנה המידע לפניכם
תוכן שיווקי
כ"א תמוז התשפ"ג / 10.07.2023 16:44

כאשר מדברים על ביטוח נסיעות לחו”ל, לעיתים לאנשים יש יותר שאלות מאשר תשובות. למשל, האם ביטוח נסיעות לחו”ל בחברת הביטוח מגדל, מותאם לתקופת הקורונה? האם ישנן הרחבות ביטוח מיוחדות שחשוב לקחת בחשבון כאשר טסים לחו”ל? הנה המידע לפניכם.

ראשית, יש לציין כי ביטוח נסיעות לחו”ל רלוונטי ותקף גם במדינות בהן עדיין לא הצליחו להתגבר על מגפת הקורונה. כמו כן, חברת הביטוח, מגדל, מספקת מספר הרחבות לכיסויים שונים, אשר עשויים להיות רלוונטיים במגוון רחב של יעדים. בין אם אתם טסים בקרוב לדובאי, לאירופה או לכל יעד אחר, מגדל ממליצים לקחת בחשבון את הכיסויים הבאים:

ביטולים: כיסוי זה מבטיח כי תקבלו החזרים כספיים בגין ביטול טיסות, בתי מלון ועוד.

כבודה: הרחבה זו מיועדת עבור המעוניינים לבטח את המזוודות וכבודתם הכללית.

הוצאות רפואיות: כיסוי זה ניתן להרחבה במגוון דרכים, החל מביטוח הוצאות רפואיות עד מיליוני שקלים, דרך חילוץ והצלה וכלה בהטסה חזרה לישראל בשעת חירום.

ביטוח נסיעות לחו”ל ליום אחד: ביטוח נסיעות לחו”ל ליום אחד מאפשר לכם לבטח את עצמכם ספציפית ביום בו אתם טסים, כאשר ביטוח זה עשוי גם הוא לכלול הרחבות שונות.

כיסוי רפואי במגדל: ביטוח נסיעות לחו”ל

כידוע, ניתן להפעיל את פוליסת ביטוח הנסיעות לחו”ל בכל מקרה בו המבוטחים חולים, נפצעים, נקלעים לתאונה ועוד. כאשר אתם מבוטחים במגדל בעבור כיסוי הוצאות רפואיות, אתם יכולים להנות מהיתרונות הבאים:

• הוצאות רפואיות: מגדל מכסים את מבוטחיהם עד 5 מיליון ₪ בהוצאות רפואיות בחו”ל.

• כיסוי תרופתי: מגדל מבטחים את מבוטחיהם עד 10,000 דולר בעבור תרופות.

• השתתפות עצמית: מגדל מכסים את מבוטחיהם ללא השתתפות עצמית מצד המבוטחים.

• הטסות: מגדל מספקים למבוטחיהם שירות של הטסה לצרכי רפואה עד גבול האחריות המרבית.

בסופו של דבר, חברת מגדל מספקת לכם יותר מאשר כיסויים נרחבים. החברה מספקת שירות עם מוניטין ידוע ומוכר בישראל. זה, כשלעצמו, שווה את הכל.

נסיעה לחו”ל: החל מאילו גילאים ניתן לבטח במגדל?

אם אתם מבטחים את עצמכם במגדל, חשוב לדעת שהתנאים של הפוליסות מותאמים לכל גיל. כמו כן, תנאי הפוליסה של מגדל מותאמים למגוון מצבים רפואיים שונים, כאשר רוב הפוליסות כוללות את הכיסויים הבאים:

• החזרים: מבוטחי מגדל מקבלים החזר בגין הוצאות הכרוכות בביטול או קיצור נסיעה.

• מטען: כיסוי המטען של מגדל כולל החזרים בגין גניבת רכוש בחו”ל, איבוד מזוודות, איבוד טלפון נייד או מחשב ועוד.

• הרחבות נוספות: מבוטחי מגדל יכולים להרחיב את הפוליסה לכיסוי מקרים כמו ספורט אתגרי וסקי שלג בחו”ל, הריון, מצבים רפואיים ספציפיים ועוד.

לסיכום, בין אם אתם צריכים ביטוח נסיעות לחו”ל ליום אחד או לתקופה ארוכה יותר, יש בישראל כמה חברות ביטוח מובילות. אנו ממליצים לכם לבצע הזמנת ביטוח נסיעות לחו”ל במגדל שהיא אחת מהן, כאשר ההמלצה הכללית היא לערוך השוואת מחירים לביטוח נסיעות בחו”ל. בצעו השוואת ביטוחים לחו”ל כעת באתר GOODAY – בהצלחה!

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות