משימות מבזות, זמן ממושך: הוארך מעצר 8 הערבים שהשפילו חרדי

בפעם השניה, בשל חומרת מעשיהם: מעצרם של שמונת הערבים שנעצרו ביום שישי לאחר שהשפילו חרדי תשוש נפש ב'הדסה ושידרו ב'טיקטוק' - ' הוארך בארבעה ימים • מחקירתם עולה, כי מעשיהם ארכו זמן ממושך
חיים טוויל
כ"א תמוז התשפ"ג / 10.07.2023 15:46

בית משפט השלום בירושלים נעתר היום (שני) פעם נוספת לבקשת נציג המשטרה – והאריך את מעצרם של שמונת הערבים שנעצרו ביום שישי לאחר שהשפילו חרדי חסר ישע, תוך שידור ברשת ה’טיקטוק’  – ב-4 ימים נוספים.

בית המשפט דחה את בקשת סנגורם להורות על איסור פרסום.

8 החשודים נעצרו ביום שישי לפנות בוקר, בעקבות דיווח שהתקבל במוקד 100 של משטרת מחוז ירושלים על סרטון ששודר בלייב ברשת החברתית ‘טיקטוק’,  בו נצפו מספר צעירים משפילים חרדי תשוש נפש, במשך זמן ממושך.

פעילות מהירה של שוטרי מרכז השליטה ושוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים, הובילה לאיתורם ולמעצרם של שמונת החשודים, תושבי מזרח ירושלים.

מחקירתם עד כה עולה, כי מעשיהם ארכו זמן ממושך, במהלכו הטילו על הקורבן משימות מבזות, תוך הנחייתו לומר משפטים בעלי היבט לאומני.

“משטרת ישראל ובכלל זה משטרת מחוז ירושלים, תמשיך בפעולות החקירה המקצועית שהחלה בעקבות מעשיהם של החשודים תוך שפגעו על פי החשד באדם חסר ישע וכל זאת תוך שידור ההתרחשות קבל עם ועדה ברשת החברתית, השפלתו של הקורבן וביזויו”, נאמר בהודעת המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות