האברך שנפצע בפיגוע בב”ב דורש: הגישו כתב אישום על ניסיון רצח

האברך  שנפצע בפיגוע בבני ברק לפני שבוע פנה לפרקליטות מחוז תל אביב, בבקשה כי יגישו כנגד המחבל כתב אישום על ניסיון רצח • עו"ד בלייכר: "יש לשפוט את המחבל על מעשיו ולהענישו ברף הגבוה ביותר ולהביא הרתעה כנגד חבריו הטרוריסטים"
חיים טוויל
כ"א תמוז התשפ"ג / 10.07.2023 15:30

עו”ד חיים בלייכר מחוננו פנה היום (שני) במכתב לפרקליטות מחוז תל אביב בבקשה כי יגישו כתב אישום בעבירת ניסיון רצח נגד המחבל בן ה-16 מג’נין אשר ביצע לפני שבוע פיגוע דקירה בשכונת קריית הרצוג בני ברק, בו נפצע אברך בן 28 באורח קל.

במכתבו מתאר בלייכר כיצד ניסה המחבל באכזריות לרצוח: “בתאריך 3.7.23 נדקר מרשי על ידי בן מיעוטים בעיר בני ברק. המחבל השפל התקרב אל מרשי וניסה לדקור אותו בבטנו או בחזהו באמצעות סכין.

“למרבה הנס מרשי הספיק להגן עם הזרוע על גופו. הסכין גרמה לחתכים עמוקים ביד, אך נמנעה פגיעה באיברים חיוניים בגוף. למרשי נודע כי המחבל נעצר וכי הטיפול בתיק הועבר לטיפולכם”.

בלייכר פונה במכתבו לפרקליטות ומבקש כי תגיש כתב אישום נגד המחבל בעבירת ניסיון רצח: “אין ספק בכוונתו הזדונית קטלנית של המחבל בעת בואו לבצע פיגוע טרור. ברור, אפוא, כי המחבל התכוון לפגיעה הקשה והקטלנית ביותר שיכל. קטלניות הפיגוע או חומרתו נמנעה אודות לצעד שנקט מרשי נפגע העבירה. אבקש כי כתב האישום יביא לידי ביטוי את חומרת האירוע, והמחבל יואשם בעבירות מעשה טרור של ניסיון רצח”.

עו”ד בלייכר: “האויב האיסלמיסטי פועל ומסית כל העת לשפיכת דם יהודי ללא הבחנה. יש לפעול ביד קשה ובמלוא החומרה כנגד המחבלים שהינם חלק ממכונת הטרור אשר מנסה לאיים על קיום העם היהודי ושואפת לרצח יהודי באשר הוא יהודי. מחבל שמבצע פעולת טרור של דקירה מטרתו גרימת הנזק המרבי הניתן ופשוט שכוונתו לרצוח. יש לשפוט את המחבל על מעשיו ולהענישו ברף הגבוה ביותר כדי לנטרלו מלבצע שוב את מזימתו ולהביא הרתעה כנגד חבריו הטרוריסטים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות