בגלל התפילין: הסולחה המרגשת בין היוצרים מני אסייג ושי גולדשטיין

התסריטאי מני אסייג והסטיריקן ושדרן הרדיו שי גולדשטיין חזרו אמש לשוחח, לאחר נתק של מספר שנים • זה קרה אחרי שגולדשטיין פרסם פוסט הגנה על דוכני התפלין של חב"ד וקרא לשנות את היחס כלפי הציבור החרדי
אבי כץ
כ' תמוז התשפ"ג / 09.07.2023 12:06

התסריטאי מני אסייג צייץ אמש ציוץ מפתיע בחשבון הטוויטר שלו,  בו קרא לסטיריקן שחקן ושדרן הרדיו שי גולדשטיין לפתוח עמו דף חדש – לאחר שלא דיברו מספר שנים.

“לפני כמה שנים”, צייץ אסייג, “שי גולדשטיין אמר עליי ברדיו כמה דברים קשים, זה היה כשלקח צד בעימות שהיה לי עם מי שהיום בלי ספק, אומר עליו דברים יותר קשים.

“היום, כששי עובר מתקפה אכזרית, רק משום שיצא בפומבי נגד מחללי הקודשים ושונאי היהדות, אני חושב שזה הזמן לסלוח. שולם לעולם. דף חדש”.

גולדשטיין השיב לאסייג בתוך דקות בציוץ: “מי ששולח לי יד לשלום לעולם לא אחזיר את ידו ריקה.. שלום גם לך”.

שי גולדשטיין ספג מתקפה ברשתות החברתיות, לאחר שפרסם פוסט בעקבות השפלתו של מפעיל דוכן תפילין של חב”ד במרכז תל אביב, לצד תמונתו מניח תפילין עם שליח חב”ד בגבעתיים – בו כתב: “אתם לא רוצים אותם עם שולחן של תפילין ברחוב שלכם, אתם צועקים עליהם ומגרשים אותם, אבל כשהם מגיעים כזק”א או איחוד הצלה ראשונים לטפל בכם אחרי פיגוע, אתם לא מגרשים אותם הא? ואחר כך כשאתם צריכים חס וחלילה קביים אתם הולכים ליד שרה, לא? אז מה יש לכם? תגידו, לא נמאס לכם מדו פרצופיות?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות