“השוטרים יקבלו מכות רצח”: למה התכוון הח”כ לשעבר בפאנל?

איש התקשורת מיקי רוזנטל התבטא בפאנל בתכנית 'איזור בחירה' בערוץ 13 בצורה "שנויה במחלוקת" • לשר בן גביר הוא הגיב בציוץ: "הזהרתי שחלילה התרחיש הזה יקרה. מומלץ למחוק את הציוץ השקרי"
אבי כץ
י"ח תמוז התשפ"ג / 07.07.2023 01:04

עצה טובה או איום מרומז? בפאנל שנערך הערב (חמישי) בתוכנית ‘אזור בחירה’ בהגשת רביב דרוקר בערוץ 13, התבטא העיתונאי ואיש מפלגת העבודה לשעבר מיקי רוזנטל באופן שניתן להגדיר “שנוי במחלוקת”.

בפאנל תחת הכותרת ‘המחאה אחרי ההדחה’, שעסק בחסימות הנרחבות של פעילי השמאל אמש, אמר רוזנטל: “בשורה התחתונה צריך להגיד, השוטרים צריכים להיזהר. אני שולח מכאן אזהרה, חשוב מאד שהמחאה לא תהיה אלימה, אבל אם יכו סתם מפגינים – השוטרים יקבלו מכות רצח”.

ברשת החברתית טוויטר תהה גולש: “האיש מאיים על רשויות החוק בתקשורת בלי למצמץ. באיזו מדינה מתוקנת מאיימים בפגיעה באנשי רשויות החוק ועדיין לא נמצאים בחדר חקירות?”.

גם השר איתמר בן גביר צייץ: “‘בסוף השוטרים יקבלו מכות רצח מהמפגינים’ –  אלו דברים שאמר ח”כ לשעבר מיקי רוזנטל. נגמרה להם הבושה. ככה זה בדיוק כשיש יועמ”שית שעובדת בשירות השמאל, יועמ״שית שדואגת שלא תהיה פה אכיפה שוויונית. השוטרים שלנו גיבורים, בעזרתם נחזיר לרחובות את החוק והסדר, על אף כל המאיימים”.

מיקי רוזנטל הגיב לו: “בן גביר, אני מבין שהתמכרת ללייקים, ברם אתה בכל זאת שר בממשלה, אז כדאי לבדוק לפני: הסרטון נערך באופן מגמתי כדי ליצור רושם מוטעה כאילו אני מאיים על שוטרים או קורא לפגוע בהם. אני דוגל במחאה לא אלימה. רק כך היא תצליח. הזהרתי שחלילה התרחיש הזה יקרה. מומלץ למחוק את הציוץ השקרי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות