תוך שעות: 30 מיליון כבר משתמשים ברשת החברתית החדשה “Threads”

מנכ"ל מטא מארק צוקרברג השיק היום רשת חברתית חדשה שנבנתה על ידי הצוות של אינסטגרם - ותתחרה ראש בראש בטוויטר • צוקרברג עצמו הוא המשתמש הראשון שהגיע ליותר ממיליון עוקבים • ומי הפוליטיקאים הישראלים שכבר התחברו?
נוחי גולד
י"ז תמוז התשפ"ג / 06.07.2023 19:20

30 מיליון איש נרשמו עד כה לגרסה הראשונית של הרשת החברתית החדשה “Threads” (ת’רדס) מבית מטא, שהושקה היום.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, למנכ”ל מטא מארק צוקרברג עצמו יש כבר 1.1 מיליון עוקבים, והוא המשתמש הראשון שחצה את מיליון העוקבים ברשת החברתית החדשה.

“Threads” נבנתה על ידי הצוות של אינסטגרם לשיתוף טקסט.

בניגוד לאינסטגרם, שבה הדגש הוא על תמונות וסרטונים, Threads מבוססת על פוסטים טקסטואליים והמטרה שלה היא להפוך לזירה של מה שנקרא “שיח ציבורי”. האפליקציה מאפשרת העלאת פוסטים באורך של עד 500 תווים, שיכולים לכלול קישורים, תמונות וסרטונים באורך של עד חמש דקות.

Threads תומכת בעברית, אבל  הטקסט מיושר לשמאל, כך שכל ניסיון לשלב טקסט באנגלית בפוסט יוביל לטקסט מבולגן.

יאיר לפיד ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו”ר המחנה הממלכתי בני גנץ הם הפוליטיקאים הראשונים שכבר התחברו.

בין המצטרפים לרשת החברתית גם מייסד מיקרוסופט ביל גייטס, ששיתף תיעוד ישן שלו מקפץ על כיסא וכתב: “ביצעתי את הקפיצה”. צוקרבג השיב: “קפיצה מרשימה, אם להיות כנה”.

“Threads” היא האפליקציה הראשונה של מטא שתואמת לפרוטוקול פתוח של רשתות חברתיות. על כן, בהמשך היא צפויה לאפשר למשתמשים מאפליקציות אחרות שתואמות גם לטכנולוגיה זו, לעקוב אחרי אנשים ב-“Threads” וליצור איתם אינטראקציה מבלי שיהיה להם בה חשבון ולהיפך.

החיבור לאפליקציה נעשה באמצעות חשבון האינסטגרם, כך שניתן לעקוב אחרי אותם החשבונות שאחריהם עוקבים באינסטגרם ומעבר לכך. בנוסף, כל החשבונות שחסומים באינסטגרם, ייחסמו אוטומטית גם ב-“Threads”.

בדומה לאינסטגרם, הפיד באפליקציה החדשה כולל תוכן של האנשים שאחריהם עוקבים ותוכן מומלץ של יוצרים חדשים.

ניתן להגדיר מי רשאי להזכיר אותך או להגיב לך וניתן גם לסנן תגובות המכילות מילים ספציפיות. כמו כן, האפליקציה מאפשרת לבטל מעקב, לחסום, להגביל או לדווח על פרופיל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות