“אל תפני אליי יותר”: הכאסח בין אמסלם ראש רשות החברות מסלים

השר אמסלם לראש רשות החברות מיכל רוזנבוים: "גברתי הנכבדה, לאור ההנהלות הקלוקלת שלך אני מבקש ממך לא לפנות אליי יותר. לא אהיה שותף למשחק שאת משחקת בו" • בממשלה פועלים לבחון הקמת ועדת בדיקה לנעשה ברשות החברות
אריה ריבקינד
י"ז תמוז התשפ"ג / 06.07.2023 18:31

השר במשרד המשפטים, דודי אמסלם, פנה היום (חמישי) במכתב חריף לראש רשות החברות, מיכל רוזנבוים, בתגובה לטענותיה כי מופעלים עליה לחצים פסולים ודרש ממנה שלא לפנות אליו יותר.

“גברתי הנכבדה, לאור ההנהלות הקלוקלת שלך אני מבקש ממך לא לפנות אליי יותר”, כתב השר. “לא אהיה שותף למשחק הזה שאת משחקת בו. בהמשך להתנהלותך השערורייתית, המעלה אף חשד לעבירות על טוהר המידות – אני מסיר את אחריותי ממך ולא מעוניין עוד במכתבייך התכופים”.

אמסלם שיגר במכתבו ‘עקיצה’ למשנה ליועצת המשפטית לממשלה – וכתב לרוזנבוים: “את מוזמנת כאמור, להמשיך לפנות למנהלך הישיר, חברך הטוב ושותפך לפוטש, גיל לימון”.

הרקע להחרפת העימות במכתב ששיגרה רוזנבוים לאמסלם בשבוע שעבר, בו כתבה: “בימים האחרונים החמרת באופן משמעותי את הטון הבוטה שבו אתה פונה אלי ומתנסח כלפי ובחרת להטיח בי שורה של הכפשות והאשמות שווא, תוך פגיעה חמורה בשמי הטוב, ותוך הפצת הדברים ברבים.

“כך למשל במכתבך שבנדון ייחסת לי שקרים והטעיות וטענת כי ביצעתי עבירת משמעת. מפרסומים פומביים אף למדתי כי הרחקת לכת וייחסת לי מעשים פליליים ופגיעה בטוהר המידות”.

עוד טענה כי היא סבורה שדבריו של אמסלם הם חלק ממזימה להדיח אותה מתפקידה, כדי להקל עליו לעשות כרצונו בחברות הממשלתיות – והוסיפה: “אני רואה חשיבות להבהיר באופן הברור ביותר: ניסיון להלך עלי אימים לא יצלח, אינני יראה מפני התמודדות על אמת מקצועית ועל הגנת האינטרס הציבורי”.

העימות בין השניים מתנהל כשבקרע שרשרת אירועים שאליהם התייחסה בשבועות האחרונים רוזנבוים – בהם התנגדותה להדחת יו”ר דואר ישראל, למינוי ממלא מקום היועץ המשפטי של חברת נתיבי ישראל, הדחת מנכ”ל רכבת ישראל ועוד.

לפי דיווח ב’ישראל היום”, בממשלה פועלים לבחון הקמת ועדת בדיקה לנעשה ברשות החברות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות