פעיל שמאל שפך מים רותחים על תושב שמעון הצדיק – ויועמד לדין

כתב אישום הוגש נגד פעיל שמאל ששפך מים רותחים לפני כשנה וחצי על טל ישובייב, תושב שכונת שמעון הצדיק בירושלים • עו"ד חיים בלייכר: "פעילי השמאל עברו מזמן את הגבול בין מחאה דמוקרטית לבין הפעלת אלימות כלפי מי שאינו כדמותם או לרוחם"
חיים טוויל
י"ז תמוז התשפ"ג / 06.07.2023 13:18

יחידת התביעות של מחוז ירושלים הגישה כתב אישום לבית משפט השלום בעיר, כנגד פעיל שמאל אשר שפך מים רותחים לפני כשנה וחצי על טל ישובייב, תושב שכונת שמעון הצדיק בירושלים.

בעקבות האירוע הגיש יושבייב תלונה במשטרה, באמצעות עו”ד חיים בלייכר מחוננו. כתב האישום מייחס לפעיל השמאל עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

כתב האישום מתאר את תקיפתו של ישובייב: “בתאריך 21.2.22 בשכונת שיח’ ג’ראח נערכו כוחות משטרה להפגנה השבועית במקום. הנאשם נטל חלק בהפגנת השמאל שהייתה במקום במהלכה נתלה דגל פלסטין בחצר הסמוכה לביתו של המתלונן.

“בסיום ההפגנה יצא המתלונן מביתו והוציא את הדגל. אז ניגש אליו הנאשם ותקף אותו שלא כדין וללא הסכמה בכך ששפך עליו מים רותחים מכוס פלסטיק שאחז, פגע בגופו וגרם לו לצריבות בעור. במעשיו אלו תקף הנאשם את המתלונן וגרם לו לחבלה של ממש”.

עו”ד חיים בלייכר: “אנו מברכים על הגשת כתב האישום. מדובר באירוע תקיפה חמור כאשר פעיל שמאל קיצוני מבצע פשע שנאה ובוחר לתקוף באמצעות משקה רותח בן אדם אחר אשר אינו פועל לפי עמדותיו.

“מדובר במדרון מסוכן, פעילי השמאל עברו מזמן את הגבול בין מחאה דמוקרטית לבין הפעלת אלימות כלפי מי שאינו כדמותם או לרוחם. אנו מצפים מבית המשפט בסופו של הליך לענישה משמעותית ומחמירה כדי לגדוע את תופעת האלימות שפושה כאש בשדה קוצים בקרב אותם פעילים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות