אישום: שוטר הטריד נהגת שעצר, התקשר אליה ואיים על בעלה

שוטר תנועה  חשוד כי אמר לנהגת שאם לא תשוב לפגוש אותו ייתן לה דו"ח תנועה • בימים שלאחר מכן התקשר אליה ללא הרף • מספר חודשים לאחר מכן, כשעצר אותה שוב, הגיע בעלה למקום - ואז איים עליו השוטר
חיים טוויל
י"ז תמוז התשפ"ג / 06.07.2023 12:34

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד שוטר התנועה חוסאם נסר אלדין, וזאת לאחר שהטריד נהגת שעוכבה על ידו לבדיקה ואיים על בעלה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד סיון דוק ונחקר על ידי צוות חוף במחלקה לחקירות שוטרים, במסגרת תפקידו של הנאשם – שוטר תנועה במרחב גליל, עיכב את המתלוננת בעודה נוסעת ברכבה בחשד כי ביצעה עבירת תנועה.

בעודו בודק את פרטיה במערכות המשטרתיות, החמיא לה – ואמר לה כי הוא יחכה לה בהמשך היום באותו המקום, וכי אם לא תשוב לפגוש בו, אז ייתן לה דוח תנועה.

לאחר שעזבה המתלוננת את המקום, התקשר אליה השוטר מטלפון חסום, לא הזדהה בפניה בשמו או תפקידו ואמר לה כי הוא מחכה לה בתחנת דלק הקרובה.

המתלוננת ניתקה את השיחה ולא ענתה עוד לשיחותיו.

בהמשך שב והתקשר אליה השוטר במספר הזדמנויות מהטלפון האישי שלו והמתלוננת לא ענתה לאף שיחה.

מספר חודשים לאחר מכן, בעודו בתפקיד, הבחין השוטר במתלוננת בעודה נוסעת ברכבה וכרז לה לעצור באמצעות מערכת הכריזה של הניידת.

המתלוננת זיהתה כי מדובר בנאשם ולא נענתה לקריאותיו.

בשלב זה התקשרה לבעלה, סיפרה לו כי השוטר שב ומטריד אותה והוא החל בנסיעה לכיוונה. עם הגעת בעלה למקום, ולאחר שהבין כי מדובר בנאשם, התעמת הבעל עם השוטר על כך שהטריד את אשתו.

בתגובה, איים עליו השוטר ואמר לו, בין היתר, ‘תזכור את פניי’, בעודו מניח את ידו על נשקו האישי.

כתב האישום מייחס לשוטר ביצוע עבירות של הטרדה באמצעות מתקן בזק, שימוש לרעה בכוח המשרה ואיומים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות