מגיש ‘הצינור’: “בחייאת רבאק ליברלים, מה כזה מפריע לכם?!”

מגיש הטלוויזיה מגנה את המתקפות על דוכני התפילין של חב"ד: "אם אתם כל כך חוששים שישפיעו על הילד שלכם, מפעם אחת שהוא הניח תפילין, הבעיה היא לא בחב"דניקים, הבעיה היא בכם" • עורך וואלה ברנז׳ה: "לא רואה בהצעה להניח תפילין 'הטרדה במרחב'. התעקשות חילונית מיותרת"
אבי כץ
י"ז תמוז התשפ"ג / 06.07.2023 11:08

איש התקשורת ומנחה ‘הצינור’ גיא לרר התייחס למחאה השמאלנית שקמה כנגד דוכני התפילין שמפעילים חסידי חב”ד בערים השונות ברחבי המדינה.

לרר תקף את מי שמתנגדים להנחת התפילין ברחובות הערים ואמר: “בחייאת רבאק אחים ליברלים, מה כזה מפריע לכם שעומדים חב”דניקים ובקשים מאנשים להניח תפילין? אין דברים יותר חשובים? יש דברים יותר חשובים!”.

לרר הטיח במתנגדים: “אם אתם כל כך חוששים שישפיעו על הילד שלכם, מפעם אחת שהוא הניח תפילין, וזה יהפוך וישנה לו את החיים, הבעיה היא לא בחב”דניקים, הבעיה היא בכם ובביטחון שיש לכם על החינוך שנתתם לילד שלכם”.

גם דוד מזרחי ורטהיים, עורך וואלה ברנז׳ה ומגיש ברדיו 103, יצא נגד המסיתים: “כמי שיש לו משפחה חב”דניקית (לא מעט בני דודים), בשורה התחתונה מדובר באנשי חסד. לא רואה בהצעה להניח תפילין ‘הטרדה במרחב’, ותועמלניות בסופר פארם שקופצות עלי ומאתרות ללא רצוני עור בעייתי מציקות לי יותר. כן זה מסיונרי, גם שלטי פרסומות בתחנת אוטובוס”.

הוא הביע את מסקנתו: “פסק הדין: התעקשות חילונית מיותרת”.

מי שמוביל את המאבק נגד דוכני התפילין של חב”ד ברחובות הערים הוא נאור נרקיס, המפעיל תנועה בשם ‘ישראל נאורה’ – וקורא בשבועות האחרונים לאזרחים לדווח למשטרה ולהתלונן על דוכני התפילין. עד כה, לטענתו,  הוגשו לטענתו עשרות תלונות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות