בן גביר על ניצב אשד: חציית גבול מסוכנת, הפוליטיקה נכנסה למשטרה

השר לביטחון לאומי תקף בחריפות את ההתבטאויות של ניצב עמי אשד, בהצהרה שנשאה אופי פוליטי: "כניעה מוחלטת של קצין במדים לבכירים פוליטיים בצד השמאלי של המפה" • "הדברים של אשד הערב מוכיחים שבמשטרה שירת ניצב פוליטי על מדים, איחלתי לו הצלחה בבחירות..."
אריה ריבקינד
ט"ז תמוז התשפ"ג / 05.07.2023 20:51

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תקף הערב (רביעי) בחריפות את הניצב הפורש עמי אשד – שטען בהצהרה לתקשורת שנשאה אופי פוליטי  בעודו לובש את מדי המשטרה, כי הודח מתפקידו על רקע פוליטי.

“היום ראינו חציית גבול מסוכנת עליה התרענו חודשים רבים”, אמר בן גביר בהצהרה שנשא בכנסת. “חלחול של פוליטיקה לשורות הבכירות ביותר בישראל וכניעה מוחלטת של קצין במדים לבכירים פוליטיים בצד השמאלי של המפה”.

השר הוסיף: “זה בהחלט נכון, נבחרנו כדי להוביל מדיניות שיוויונית בהפגנות ולא משטרה אחת למתנחלים, חרדים, אתיופים שכאשר הם חוסמים כביש, פועלים כלפיהם בנחישות, מפעילים אמצעים, עוצרים אותם עד תום ההליכים, ואילו משטרה שניה לאנשי שמאל שכאשר 10 מהם חוסמים את איילון, סוגרים את הנתיבים במשך שעות בשביל אותו קומץ מפר חוק.

“כן אני אומר בצורה ברורה – נבחרנו כדי להוביל רפורמה שכבר התחלנו בה. רפורמה בכלי הנשק כאשר עד היום שחררנו 18 אלף נשקים כדי לאפשר לעם ישראל להגן על עצמו וכמו שראינו אתמול, אזרחים מצילים חיים באמצעות אותם כלי נשק.

“כן אני מאשר – נבחרנו כדי לשפר את התנאים של השוטרים, הוספנו משכורות, הוספנו תקנים שעכשיו המשטרה יכולה למלא, הבאנו תוספת תקציב חסרת תקדים של תשעה מיליארד ש”ח לחזק את המשטרה.

“כן אני מצהיר – נבחרנו כדי להקים את המשמר הלאומי, והעברנו את חוק הנשק, נעביר גם את חוק הפרוטקשן וחוקים נוספים שיאפשרו משילות ומשטרה חזקה”.

הוא התייחס שוב אל הניצב הכושל שהכריז על פרישה: “הדברים של עמי אשד הערב מוכיחים שבמשטרת ישראל שירת ניצב פוליטי על מדים, איחלתי לו הצלחה בבחירות ואני מאחל לנו שנצליח במשימה לחזק את המשטרה ולעמוד באתגרים הגדולים שלפנינו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות