מזעזע: עכברושים כרסמו עשרות יריעות של ספרי תורה בבני ברק

העכברושים כרסמו עשרות יריעות של ספרי תורה, לצד ספרי קודש • סופר הסת"ם: "היה לי חושך בעיניים כשגיליתי 20 יריעות של ספרי תורה מחוללות ואכולות. הגיעו מים עד נפש" • יעקב וידר, חבר מועצת העיר: "רבע מיליון סובלים ממכה נוראית שמסכנת חיים ולאף אחד לא אכפת"
חיים טוויל
ט"ז תמוז התשפ"ג / 05.07.2023 14:48

מכת העכברושים בבני ברק מחמירה: זעזוע כבד בעיר התורה והחסידות, לאחר שהיום (רביעי) התגלה כי עכברושים כרסמו עשרות יריעות של ספרי תורה, לצד ספרי קודש נוספים.

בתקופה האחרונה חלה החמרה משמעותית במכת העכברושים בבני ברק ובעקבותיה עליה חדה במקרי הנשיכות בעיר. באחד המקרים ננשכה  ילדה בת שנתיים בכל גופה במיטתה באמצע הלילה –  ונזקקה לטיפול רפואי ולאשפוז.

כפי שדווח בחרדים 10,  במשך תקופה ארוכה הכחישו בעיריית בני ברק לחלוטין כי קיימת מכת המכרסמים. ראש העיר אברהם רובינשטיין אף הכריז בישיבת מועצה כי “העיר נ-ק-י-ה ומצוחצחת”.

רק לאחר לחץ ציבורי כבד, שהופעל על ידי חבר מועצת העיר יעקב וידר, מונה פרויקטור למיגור המכה – אך בפועל עד כה לא נעשה דבר ומכת המכרסמים בעיר הולכת ומחמירה.

מ’, סופר הסת”ם שכתב את ספרי התורה, סיפר: “הגיעו מים עד נפש. זה פשוט הולך ומחמיר, היה לי חושך בעיניים כשגיליתי 20 יריעות של ספרי תורה מחוללות ואכולות. מישהו חייב לשים סוף למציאות ההזויה הזו בעיר”.

יעקב וידר, יו”ר סיעת הליכוד, אשר מוביל את המאבק במכת המכרסמים – אמר בתגובה: “רבע מיליון תושבי בני ברק סובלים ממכה נוראית של חולדות ועכברושים שמסכנים חיי אדם ולאף אחד לא אכפת.

“אני קורא לממשלת ישראל להכריז על בני ברק כאיזור מסוכן ולהוציא צו שיחייב את עסקני העירייה לטפל מיידית במיגור המכה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עכברושים
    06/07/2023 09:25
    שלמה
  1. נו שעירית בני ברק תתחיל להתעורר אני קורה לתושבי בני ברק בבחירות הבאות לא לציית לרבנים עד שיתערבו בנושא העכברים יתכן שעירת בני ברק רוצה מעטפות עים כסף מתושבים זיברט עני מאד וחברי מועצת בני ברק יש להם משברים כלכלים מחכים למעטפות של כסף לכיסים שלהם שיזיזו משהו ואים לא לפנות למבקר המדינה ולבגץ ואז נראה את העירה גיבורים גדולים