אילה חסון על אבטחת ברק: “משלם המיסים מממן בטירוף את האירוע”

העיתונאית אילה חסון על החשיפה שלה כי אהוד ברק אובטח בחו"ל במשך יותר מ־22 שנים לאחר סיום כהונתו כראש ממשלה - על חשבון משלם המיסים: "הוא עושה הון תועפות בעולם"
חרדים 10
ט"ז תמוז התשפ"ג / 05.07.2023 13:08

אשת התקשורת איילה חסון מ’כאן חדשות’ שוחחה היום (רביעי) בתכניתם של אראל סג”ל ויריב אופנהיימר ב-103FM על חשיפתה, כי ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק אובטח בחו”ל במשך יותר מ־22 שנים לאחר סיום כהונתו – בסכום של כארבעה מיליון שקלים, על חשבון משלם המיסים.

“הדבר המעניין בסיפור של ברק זה המשך האבטחה שלו”, אמרה חסון. “כבר עברו יותר מ-22 שנה מאז שהוא היה ראש ממשלה. מקובל לאבטח עוד עשר שנים ואולי מאריכים בעוד 5 ועוד 5. אצל ברק הוסרה האבטחה ממש רק בשנה האחרונה. זה כבר המון זמן אחרי שהוא היה ראש ממשלה ושר ביטחון.

“איש עסקים מאוד עשיר, גר בדירה פרטית במגדלי טראמפ, ומתברר שבשנים האלה הוא היה כמעט חצי שנה בחו”ל, לפעמים חמישה שבועות באופן רצוף. מתלווים אליו מאבטחים ואלה עלויות מטורפות.

“ב-2023 הוא יוצא לנסיעה, הוא מבקש מהאחראים על האבטחה שהמאבטחים לא יצטרפו אליו לשייט ביאכטה ב’אי של המיליארדים’. המאבטחים נסעו אחריו, כשהוא היה ביאכטה המאבטחים חיכו בעיירה ליד, אבטחה שעלתה סך הכל 564 אלף שקלים”.

חסון המשיכה: “אני אגיד לכם למה זה חשוב, אני מסקרת את אהוד ברק שנים –  ושנים הוא חטף סיקור הכי אכזרי מבן כספית וכל מיני כאלה. סיפורי שוחד, עסקאות נשק – אני הייתי נגד הזרם. אבל סיפור כזה ראוי להתפרסם כי הוא עושה הון תועפות בעולם, כבר 22 שנים הוא לא ראש ממשלה. כל הנסיעות האלה שיהיה לו לבריאות, אבל משלם המיסים מממן בטירוף את האירוע הזה. אדם כזה שמטיף על היבטים מוסריים היה צריך לבחון את זה”.

על השאלה האם לפיכך אבטחת אישים ישראליים בחו”ל צריכה להבחן מחדש – ענתה: “לחשוב על זה ולהפסיק אם צריך. כשאתה בא לחו”ל לפגישת עסקים ואתה מלווה עם אבטחה של מדינה אז יש לך פוזה. עובדה שכשיאיר לפיד בתפקידיו לא התאים לו כל השב”כ הזה שיודע הכול וצמודים, אז הוא סינן את האבטחה וזה היה בסדר גמור. כל הסיפור הזה של ביטחון ואבטחה זה דבר שצריך לחשוב עליו מחדש”.

חסון הוסיפה: “הוא איש שיש לו זכויות והוא עשה דברים טובים בישראל, אבל אנחנו לא עוסקים בעברו. אנשים טובים ורציניים מתחו עליו ביקורת מאוד נוקבת. יש הרבה אנשים טובים במדינה, לא כולם חסידים שוטים. אנחנו מדברים על מדינה שצריכה לעזור לעניים, אדם שהיה ראש ממשלה לפני 22 שנה – אנחנו לא צריכים לממן לו מסעות מסביב לעולם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות