נטע, שביתה נפגע בשדרות: “רסיס גדול פגע בגג, הנפש מרוסקת”

במהלך הלילה נורו 5 רקטות מרצועת עזה לישראל, ויורטו על ידי כיפת ברזל • רסיסי אחת הרקטות פגעה בבית בשדרות • נטע אוחיון, שביתה נפגע: "לא ידענו שהבית שלנו נפגע. קמתי בשש בבוקר וראיתי את מה שקרה. קיבלתי שוק"
חרדים 10
ט"ז תמוז התשפ"ג / 05.07.2023 09:31

נטע אוחיון, שביתה נפגע הלילה (רביעי) מרסיסי רקטה בשדרות, סיפרה על רגעי האימה – ורגע הגילוי בבוקר, כשהבינה שביתה נפגע מרסיס.

כושר ובריאות: לחסוך אלפי שקלים בשנה • מה זה אפאפ ואיך זה עובד?

“בשעה 1:38 בערך הייתה אזעקת צבע אדום”, סיפרה לחדשות 12. “לא הספקנו להיכנס לממ”ד עם שני הילדים הקטנים, הם עדיין ישנו, נשארנו בחדר. אחד הבומים היה מאוד חזק, וזה בעצם היה רסיס גדול שפגע בגג הבית ונפל מיד לבריכה ועשה שם נזק. לא ידענו שהבית שלנו נפגע.

“קמתי בשש בבוקר וראיתי את מה שקרה. קיבלתי שוק ואמרתי, ‘הנה, גם אליי זה הגיע בסוף. גם עליי זה לא פסח. זה היה הפחד הכי גדול שלי’. הנפש מרוסקת. הנזק פחות מעניין אותי, אבל הנפש, והילדים שאתה לא יודע מה להגיד להם”.

היא הוסיפה: “התקשרו אלינו ממרכז חוסן אבל עדיין לא הלכנו. העדפתי לשים את הילדים במסגרות. לקום ולעזוב את הבית עכשיו זה לא בר ביצוע, זה בית שעכשיו נכנסנו אליו וגרים בו אפילו לא שנתיים. לעזוב את העיר זה לא משהו שבא בחשבון, ממש לא”.

בממלך הלילה נורו 5 רקטות מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, ויורטו על ידי כיפת ברזל.

בתגובה לשיגורים תקפו מטוסי קרב של צה”ל אתר תת-קרקעי לייצור אמצעי לחימה אשר נמצא בשימוש מחלקת הכימיה של ארגון הטרור חמאס ואתר לייצור חומרי גלם רקטיים של הארגון.

כלל כוחות הביטחון יצאו ממחנה הפליטים ומהעיר ג’נין, מה שסיים באופן רשמי את מבצע “בית וגן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות