אחרי ההתנכלות • פרוש בבית חב”ד ברחביה: “ההסתה גוררת אלימות”

שר ירושלים ומסורת ישראל שוחח עם ממ"ר ציון תנ"צ עובדיה בבקשה לפעול מול פשע השנאה שבוצע כלפי בית חב"ד ברחביה: "השמאל הסהרורי החליט לשים לו למטרה לרדוף את חב"ד. אי אפשר לשתוק על התרחשותם של מקרים כאלו בירושלים"
אריה ריבקינד
י"ד תמוז התשפ"ג / 03.07.2023 18:15

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, הגיע היום (שני)  לביקור בבית חב”ד ברחביה בירושלים, בכדי לחזק את ידי שליח חב”ד, הרב ישראל גולדברג, לאחר שאלמוני השחית בפעם הרביעית ברציפות את החומר התורני המופץ במקום.

השר פרוש שמע מהשליח הרב גולדברג על פרטי המקרה, שכבר קרה בעבר – ולמרבה הצער הסתיים ללא טיפול משמעותי מצד הרשויות.

שר ירושלים ומסורת ישראל חיזק ובירך על הפעילות במקום ושיבח את העוסקים במלאכת הקודש.

בסיור הביקור במקום שוחח השר פרוש עם מפקד מרחב ציון במשטרת ירושלים, תת ניצב רונן עובדיה, וביקש ממנו לוודא כי המשטרה תפעל במלוא התקיפות מול פשע שנאה שכזה.

תנ”צ עובדיה הבהיר בשיחה, כי התיק נמצא בראש סדר העדיפויות ונעשה מאמץ להניח יד על מי שביצע את המעשה.

השר פרוש: “הזדעזעתי לשמוע כיצד אדם יכול לפגוע כך בבית חב”ד שפועל בשכונה שלווה בירושלים ולהשחית ערכים קדושים מתוך שנאה. אי אפשר לשתוק על התרחשותם של מקרים כאלו בירושלים עיר הקודש. אנו מצפים לחקירת המקרה ומחזקים את ידו של הרב גולדברג שממשיך להפיץ אור מול חושך”.

פרוש הוסיף: “לצערנו אנחנו רואים בתקופה האחרונה כי קבוצה בשוליים הקיצוניים של השמאל הסהרורי החליט לשים לו למטרה לרדוף את חב”ד, שנושאת את דגל אהבת החינם ופעלת בנועם לקירוב לבבות. אני שב וקורא למנהיגי השמאל לגנות את המעשים הנלוזים האלו, ולשים סוף להסתה נגד שומרי המצוות”.

שליח חב”ד ברחביה, הרב ישראל גולדברג: “אני מודה לשר הרב פרוש שהגיע לחזק אותנו והינו האישיות הראשונה שראה לנכון לבוא למקום מיד כששמע על התקרית ופעל מיד מול הרשויות בכדי לסייע לנו בטיפול במקרה. אני מזמין את כל כלל ישראל לבוא אלינו, לרחוב המלך ג’ורג’ 52 בירושלים, כדי להזדהות ולמחות על מעשה החילול דברי הקודש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות