תושבת לוד: שמענו מטח מטורף, כל מיטת התינוק רסיסים, פשוט קפאנו

תושבת רמת אשכול בעיר לוד מתארת את רגעי האימה של הירי שבוצע לעבר חדרו של בנה בן התשעה חודשים • "הירי בוצע מתוך רכב. זה סיפור מזעזע. אף אחד לא צריך לעבור את זה. זו לא מציאות חיים נורמלית"
חרדים 10
י"ג תמוז התשפ"ג / 02.07.2023 12:16

מקלית טספהון, תושבת רמת אשכול בעיר לוד, סיפרה בראיון ל’קלמן ליברמן’ ברשת ב’ על רגעי האימה ביום שישי האחרון – כאשר קליעים נורו לעבר ביתה.

אפילו 10 ס”מ: מה סיבת המוות של ילדים המובילה בקיץ? • הנתונים

מקלית תיארה: “התחיל ביום שגרתי. בצהריים שמענו מטח מטורף של יריות. לא האמנו שזה בתוך הבית, כי יריות פה זה דבר שבשגרה. הלכתי למיטה של הבן שלי בחדר וראיתי שכל המיטה שלו רסיסים. ליד המיטה שלו מצאתי קליע שיצר רסיסים. הבן שלי בן תשעה חודשים.

“במזל קליע אחד נכנס הביתה, אבל בקיר החיצוני של הבית יש בערך 11 קליעים. היינו מופתעים ופשוט קפאנו במקום. השכנים שלנו נחמדים מאוד, לא היה לי מושג למה מישהו יירה על השכנים שלנו כזה צרור במהלך היום.

“ירדנו למטה וראינו ‘קשת יפה’ שלא הייתה בשום מקום אחר. מה שהבנו לאחר מכן זה שהירי היה ‘טעות בזיהוי’. זה מה שהמשטרה אמרה”.

מקלית: “אני יודעת שהירי בוצע מתוך רכב. זה סיפור מזעזע. אף אחד לא צריך לעבור את זה. זו לא מציאות חיים נורמלית. המשטרה אולי יודעת להגיד מי היורה, אבל לנו לא אמרו את זה. כנראה תפסו את היורים, אבל זה לא מחזיר שום דבר אחורה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות