פינדרוס: ‘גנץ חושב שהכי מסוכן זה נתניהו, התורה חושבת משהו אחר’

ח"כ יצחק פינדרוס התארח בתכנית 'הפטריוטים' בערוץ 14 - והתייחס לדברים שאמר על קהילת הלהט"ב, הגיוס לצה"ל וגם ללימודי הליבה • "מתנגד לבנים, את הבנות שלי שלחתי למוסדות עם ליבה"
חרדים 10
י"ג תמוז התשפ"ג / 02.07.2023 00:12

יותר מסוכנים מחיזבאללה וחמאס? ח”כ יצחק פינדרוס התארח הערב – מוצאי שבת – בתכנית ‘פטריוטים’ בערוץ 14 ודיבר בפתיחות על הריאיון שקיים בקשת 12,  בו אמר כי קהילת הלהט”ב מסוכנת יותר מארגוני הטרור.

בעקבות דבריו, שלטענתו סולפו באופן מגמתי, הותקף פינדרוס מצד חברי כנסת מהאופוזיציה ובכלי התקשורת.

“לא אמרתי שצריך אלימות או להרוג אנשים. אמרתי שיש גישות שונות”, הסביר הח”כ מיהדות התורה. “גנץ חושב שהדבר הכי מסוכן זה נתניהו, התורה חושבת משהו אחר. השיחה הייתה 20 דקות והפכו דברים. יש פה אנשים שחיים על פי תורה ויש כאלה שפחות מטריד אותם. אלה שחיים על פי התורה לא רוצים לכפות את דעתם על אחרים, אבל אלה שלא חיים על פי התורה כן רוצים לכפות”.

הוא המשיך: “זה הפך להיות טאבו – אסור לדבר, אסור לך לחשוב אחרת. מותר ניתוחים לשינוי אצל ילדים, וזה ממומן על ידי משרד הבריאות, אבל טיפולי המרה הולכים לאסור בחוק. לפני שני עשורים מי שדיבר כמוני זה עזר ויצמן. היום אסור לדבר ככה”.

ח”כ פינדרוס התייחס גם לסערה סביב גיוס החרדים – והשיב כי הוא אינו מתנגד לגיוס. לדבריו, יש לגייס לצבא בחורים שאינם לומדים תורה: “הרב שך שהיה דמות אמר שמי שלא לומד שיתגייס ואני גם אומר את זה. כל מי שלא לומד – אמור להתגייס. ביום שעזבתי את הכולל – התגייסתי. כל מה שמבקשים זה שמי שלומד לא יגעו בו”.

פינדרוס שוחח גם על לימודי הליבה במוסדות החינוך החרדים – והדגיש: “מתנגד לחלוטין ללימודי ליבה לבנים, לבנות לא. את הבנות שלי שלחתי למוסדות עם לימודי ליבה. צריך לשמור על חברה שיהיה יותר קל לשמור על תורה ומצוות”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פינדרוס גבר לא מתבייש לומר את האמת ללא מורא
    02/07/2023 08:51
    משה
  1. ירבו כמוך!

  2. קרדום לחפור בה
    04/07/2023 23:15
    אריאל
  3. דוגמה טובה