שב”כ והמשטרה: נעצר מניח מכתב האיומים נגד נתניהו על קבר אחיו

כיממה לאחר קבלת הדיווח על הנחת מכתב האיומים: אותר ונעצר חשוד במעשה, בן 26 מכפר סבא • נעצר הערב בדרום הארץ ונלקח לחקירה במשרדי יחידת הסייבר
חיים טוויל
י"ג תמוז התשפ"ג / 01.07.2023 23:10

דוברות המשטרה (אח”מ) ודוברות שב”כ:

שוטרי יחידת הסייבר בלהב 433, בחקירה משותפת עם השב”כ, עצרו הערב (מוצאי שבת) את החשוד באיומים על ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ביום שישי התקבל במשטרה דיווח על מכתב איומים שהונח על קברו של יוני נתניהו הי”ד בהר הרצל בירושלים.

עם קבלת הדיווח נפתחה חקירה משותפת של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי, שכללה מגוון כלים מודיעיניים, טכנולוגים ומבצעים.

כיממה לאחר קבלת הדיווח הראשוני, אותר ונעצר חשוד במעשה, בן 26 מכפר סבא, אשר נעצר הערב בדרום הארץ ונלקח לחקירה במשרדי יחידת הסייבר.

בסיום החקירה ובהתאם לממצאיה, החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ”ש השלום בראשל”צ.

“שב”כ ומשטרת ישראל יטפלו בחומרה ובכל האמצעים העומדים לרשותם מול איום בפגיעה כלפי אישי ציבור וימצו את הדין עם המעורבים”, נאמר בהודעה המשותפת.

כפי שדווח בחרדים 10, ביום שישי עובדי בית העלמין הם שהבחינו במכתב המונח על קברו של יוני הי”ד והם אלו שהעבירו את הדיווח למשטרה ולמשרד ראש הממשלה.

במכתב שהונח על הקבר נכתב: “מה קורה יוני יגיבור? איך הולך לך שם למעלה? אה שכחתי, בטח אתה עומד במקום ואין יותר מידי לאן להתקדם. נתבקשתי להודיע לאחיך, פיפי נתניהו, שיש לו קצת זכויות או הרבה זכויות, אבל הם נגמרו. ומכאן, הר הרצל המקום הקדוש הזה, השעון מתקתק אחורה, עד לתאריך כ”ח בתשרי תשפ”ד בו אחיך, הבן של ****, חושב שהוא יגיע לגיל 74.

“שיהיה ברור זה איום מדרגה ראשונה. אני מוסר דין לשמיים ש***** אותך כל כך חזק. ביבי, אתה לא יותר טוב מאריק שרון. אריק שרון קיבל אירוע מוחי ושקע בתרדמת שמונה שנים. לך אני מאחל דברים יותר גרועים. המשימות שלך הם: א. לכבוש את עזה, ב. להחזיר את הגופה של המדריך שלי הדר גולדין ואת יתר השבויים. השעון מתקתק אחורה. נשארו לך יותר משלושה חודשים וחצי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מובן איך עצרו אותו
    02/07/2023 08:36
    מבין
  1. זה איום מאיש ימין, אם זה היה איום מהשמאל לאף אחד לא היה אכפת…