“דוחה, גועל”: מתקפה על הקמפיין המכוער של סיעת מרצ בכפר סבא

סיעת מרצ בכפר סבא השיקה שלטי חוצות ברחבי העיר עם תמונותיהם של השר גולדקנופף, סגן השר מעוז, וח"כ דרעי לצד הכיתוב: "אין כניסה לכפר סבא" • כתב לענייני משפט: "מרצ תשמור על כפר סבא חופשית, באמצעות שלילת חופש של הדוסים"
אריה ריבקינד
י' תמוז התשפ"ג / 29.06.2023 15:54

אין כניסה לעיר? במסגרת קמפיין מכוער של סיעת מרצ בכפר סבא, נתלו שלטי חוצות ברחבי העיר עם תמונותיהם של השר יצחק גולדקנופף, סגן השר אבי מעוז, וח”כ אריה דרעי עם הכיתוב – “אין כניסה לכפר סבא”.

הזדמנות אחרונה להירשם לשירות אזרחי: תכלס’, זה מה שאתה מקבל

השלטים נתלו במסגרת קמפיין הבחירות של סיעת מרצ כפר סבא.

מסיעת מרצ כפר סבא נמסר בתגובה: “הקואליציה הדורסנית והמושחתת מנסה לבצע מהפכה בישראל. הערים והשלטון המקומי הם המחסום האחרון בפני ההשתלטות שלה. אנחנו לא ניתן לחברי הקואליציה לעשות את שעולה על רוחם בעיר. כפר סבא תשאיר העיר הכי חופשית והכי ליברלית בישראל, אין כאן כניסה לאג׳נדות חשוכות כאלה”.

הקמפיין גרר תגובות זועמות.

אברהם בלוך, הכתב לענייני משפט של ‘מעריב’ צייץ: “אם לסכם את סערת השלט: מרצ תשמור על כפר סבא חופשית, באמצעות שלילת חופש של הדוסים. הכי ליברלים ופלורליסטים בעולם”.

איש התקשורת  נדב פרי גינה את הקמפיין: “דוחה. די כבר מהגועל. תהיו בני אדם. שונא את הרפורמה, שונא את ההומופוביה, מסתייג מאוד מהקואליציה – אבל בחייאת רבאק מה זה צריך להיות”.

גולש בטוויטר כתב: “העובדה שהרעיון הזה הפך לשלטי חוצות, בלי שאף אחד בקמפיין של מרצ יעצור ויגיד ‘וואלה הניחוח האנטישמי פה הרבה יותר מידי חזק’ היא מדהימה. זה כבר לא מפתיע אבל זה עדיין מדהים ומעורר גועל עמוק. מקווה שכל כפר סבאי שמכבד עצמו יתרחק ממרצ”.

גולש נוסף צייץ: “אם זה היה תלוי בי, עוד הערב תהלוכה של מיליון חרדים פלוס עוד מיליון אזרחים שנמאס להם מההסתה החולה והמטונפת הזאת, מצעד עד לב כפרסבא, בשיא המרצ! ושמישהו יגיד משהו נראה”. 

וגולש אחר הגיב: “אם הכרזה הזו של מרץ היתה נגד ערבים מוסלמים, כבוד היועמשית גלי מיארה הייתה קמה מרבצה ומנערת את האבק מגופה ופותחת בהליכים משפטיים נחושים ומידיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות