‘זירה מורכבת’ • הרוג ישראלי ו-9 פצועים בתאונה בבקעת הירדן

ישראלי נהרג ועוד תשעה נפצעו, חלקם באורח קשה, בתאונה בבקעת הירדן • מרבית הפצועים בתאונה הם פלסטינים: כוחות הצלה וצה"ל טיפלו בהם • "מדובר בזירה קשה ומאתגרת כאשר אחד הרכבים הפוך ובתוכו שני לכודים, ומעבר לכך פצועים נוספים בהם ילדים"
חיים טוויל
י' תמוז התשפ"ג / 28.06.2023 22:43

ישראלי בן 45 נהרג ועוד תשעה נפצעו באורח קשה ובינוני, בתאונה בין ארבעה כלי רכב בכביש 90 סמוך לעוג’ה שבבקעת הירדן.

הזדמנות אחרונה להירשם לשירות אזרחי: תכלס’, זה מה שאתה מקבל

מרבית הפצועים בתאונה הם פלסטינים, למעט נערה כבת 13. מצבם של שניים מהפצועים הוגדר קשה, מצבם של 3 נוספים בינוני והיתר קל.

כל הפצועים פונו על ידי  כוחות הצלה בשיתוף כוח רפואה של צה”ל. חמישה מהם פונו לבתי חולים ישראלים וארבעה על ידי הסהר האדום לבתי חולים בשטחי הרשות הפלסטינית.

לוחמי אש מתחנה אזורית שומרון פעלו לחילוץ שני לכודים מהמכוניות שהתנגשו. רשף תומר בכר סיפר: “עם ההגעה לזירת התאונה זיהינו שני רכבים פרטיים במרחק האחד מהשני. מדובר בזירה קשה ומאתגרת כאשר אחד הרכבים הפוך ובתוכו שני לכודים, ומעבר לכך פצועים נוספים בהם ילדים.

“מייד התחלנו בפעולות לחילוץ הלכודים באמצעות כלים יעודיים. בסיום החילוץ הועברו הלכודים לגורמי הרפואה”.

מסוקים של 669 נחתו במקום לטובת פינוי לבתי החולים.

הפאראמדיקים של מד”א, דניס פולקוב, חמוטל רוזנסקי וחובש מד”א אליעזר טל, סיפרו: “מדובר בתאונה קשה מאוד, בזירה חשוכה ומורכבת. ראינו 3 כלי רכב מעוכים ואחד מהם הפוך על הגג.

“מהרכב ההפוך חולץ גבר כבן 45 במצב אנוש, ניסינו להציל אותו, מצבו היה קריטי ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו, מהרכב חולצה גם נערה כבת 13 בהכרה, עם חבלה רב מערכתית, יחד עם כוחות הרפואה של צה”ל הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים והיא פונתה במסוק לבית החולים כשמצבה קשה.

“מרכב אחר חולצו 4 נוסעים בהם: גבר כבן 40 במצב קשה ושלושה במצב בינוני ומהרכב השלישי 4 פצועים קל. היה מרחק רב בין כלי הרכב והזירה הייתה חשוכה ומורכבת, הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים, 5 מהם פינינו למסוקים של צה”ל שנחתו בסמוך ו- 4 קל פונו על ידי אמבולנס של הסהר האדום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות