הליכוד: “לפתוח בחקירה נגד רוני אלשיך ושותפיו לתפירת התיקים”

מפלגת הליכוד תוקפת את דבריו של אלשיך על ניסיון ההפיכה שנכשל: "הדבר היחיד שסיכל את תכנית ההפיכה הייתה עמידתו האיתנה של נתניהו" דובר הליכוד: "עכשיו אחרי שנים, גם מר כוסברה מודה בזה בקולו!"
אריה ריבקינד
ט' תמוז התשפ"ג / 28.06.2023 10:19

מפלגת הליכוד הגיבה הבוקר (רביעי) על דבריו של המפכ”ל לשעבר רוני אלשיך, שהודה כי לא האמין שראש הממשלה לא יתפטר מתפקידו בגלל הגשת כתבי האישום – ודורשת לפתוח בחקירה נגדו ונגד השותפים “לתפירת התיקים”.

אפילו 10 ס”מ: מה סיבת המוות של ילדים המובילה בקיץ? • הנתונים

בהודעת מפלגת הליכוד נאמר:  “בהודאתו המטלטלת בראיון מהבוקר חשף אלשייך שקשירת הקשר להפיכה שלטונית לא פעלה כמתוכנן. אלשיך אמר: אי אפשר היה לנחש שראש הממשלה לא יתפטר, שהמפלגה לא תגיד שלטובת המדינה הוא צריך להתפטר”.

הליכוד מציין, כי “אלשייך הודה שהוא הניח שהגשת כתב האישום נגד ראש הממשלה נתניהו תגרום לו להתפטר ולליכוד להחליפו במישהו אחר. הדבר היחיד שסיכל את תכנית ההפיכה השלטונית שלו הייתה עמידתו האיתנה של ראש הממשלה נתניהו והתעקשותו להילחם על חשיפת האמת”.

בליכוד הדגישו: “הודאתו של אלשייך מחייבת פתיחה בחקירה נגדו ונגד והשותפים לתפירת התיקים, כדי לחשוף את המניעים שעמדו מאחורי הגשת כתב האישום נגד ראש ממשלה מכהן והבחירה הדמוקרטית של העם”.

דובר הליכוד גיא לוי הגיב על דברי רוני אלשיך: “במשך שנים אנחנו אומרים לכם שבפרקליטות לא יושבים מטומטמים, שאין שום סיכוי שהם ציפו לגשת עם כתב האישום ההזוי וחסר הראיות הזה לבית המשפט ולנצח, ושהכל היה רק רק ניסיון לגרום לנתניהו לפרוש.

“עכשיו אחרי שנים, גם מר כוסברה מודה בזה בקולו! כאשר הוא וחבריו יעמדו לחקירה, אנו נתעקש שזכויותיהם ישמרו, נפעל בלב פתוח ונפש חפצה, לא נעצור סבתות בנות 80, לא נמנע מהם מזון, תרופות ושינה, ולא נבצע מולם סחיטה באיומים, ולא נבצע ריגול לא חוקי ללא צווים, עד שהם יתנו דין צדק וישבו מאחורי סורגים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות