‘עשרות שקרים’: עמית סגל ואבישי גרינצייג תובעים חצי מיליון כל אחד

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 הגיש תביעה על סך של חצי מיליון שקלים נגד אבי וייס "המכונה משום מה מוטי53" - בטענה שפרסם נגדו שקרים "בתפוצת נאט"ו במשך שנים" • גם הכתב לענייני משפט בתאגיד 'כאן' הגיש תביעה זהה
אבי כץ
ח' תמוז התשפ"ג / 27.06.2023 19:26

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, החליט היום (שלישי) להגיש תביעת לשון הרע בסך של חצי מיליון שקלים נגד אדם בשם אבי וויס, בטענה כי הפיץ נגדו שקרים במשך שנים רבות.

אפילו 10 ס”מ: מה סיבת המוות של ילדים המובילה בקיץ? • הנתונים

“בלב כבד ולאחר תקופה ממושכת מאוד של הבלגה נאלצתי היום להגיש תביעת לשון הרע בסך 500,000 שח נגד אבי וייס, המכונה משום מה מוטי53, על עשרות שקרים מוחלטים שפרסם נגדי בתפוצת נאט”ו במשך שנים, לרבות הטענה שתפרתי את תיק 4000, שהסגרתי מקורות בשידור חי, עברתי על כל כללי האתיקה ועוד”, כתב סגל.

הוא הוסיף: “תודה לעורכי דיני אוהד רוזן ונתן שוורצמן וברכות לאבי וייס שיקבל כעת הזדמנות לחשוף בבית המשפט את ההוכחות לטענותיו”.

גם העיתונאי אבישי גרינצייג, הכתב לענייני משפט בתאגיד ‘כאן’, הגיש תביעה דומה ופרסם הודעה דומה:

“בלב כבד ולאחר תקופה ממושכת מאוד של הבלגה נאלצתי היום להגיש תביעת לשון הרע בסך 500,000 שח נגד אבי וייס, המכונה מוטי53, על עשרות שקרים מוחלטים שפרסם נגדי בתפוצת נאט״ו במשך שנים, לרבות הטענה שפעלתי להטות את הבחירות, ביצעתי שורת עבירות פליליות, הסגרתי מקורות, שיבשתי מהלכי משפט, ועוד.

“תודה לעורכי דיני אוהד רוזן ונתן שוורצמן, וברכות לאבי וייס שיקבל כעת הזדמנות לחשוף בבית המשפט את ההוכחות לטענותיו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אבי ווייס זה בטון יצוק. חבל על הזמן של סגל. אגב, סגר קבר את ביבי כבר מאתיים פעם.
    30/06/2023 17:28
    אנה