כתבת ערוץ 14 זיהתה את הפעיל שתקף אותה בשידור – והתיק נפתח

שיראל ללום נהיר, כתבת ערוץ 14 שילדה לפני יומיים, התקשרה למשטרת פ"ת ודיווח כי היא מזהה את איציק מדינה, פעיל המחאה שעוכב לחקירה אתמול, כמי שתקף אותה במהלך סיקור המחאה • "מקווה שאותו אדם אלים שניסה לפגוע בי ובתינוק שלי יובא לדין"
חרדים 10
ח' תמוז התשפ"ג / 27.06.2023 16:54

אחרי שנחשפה אמש לתמונות של פעיל המחאה שעוכב לחקירה במשטרת פ”ת, יצרה הבוקר שיראל ללום נהיר, כתבת ערוץ 14, קשר עם משטרת פ”ת ודיווחה כי היא מזהה את פעיל המחאה איציק מדינה כמי שתקף אותה, לדבריה, במהלך סיקור הפגנת המחאה בחודש מרץ, בעת שהייתה בהריון מתקדם.

אפילו 10 ס”מ: מה סיבת המוות של ילדים המובילה בקיץ? • הנתונים

ללום נהיר, בת 22,  הבהירה לשוטרים כי היא נמצאת בבית הוריה במודיעין, לאחר שילדה לפני כיומיים, ואלו גילו התחשבות והגיעו כדי לגבות את גרסתה לתלונה כנגד הפעיל.

בדף הפייסבוק שלה כתבה האם הטריה: “שני שוטרים ממשטרת פתח תקווה הגיעו אלי הביתה היום, כדי לגבות עדות על זהותו של המפגין שתקף ורדף אותי בהפגנה בפתח תקווה. אישרתי להם שאני מזהה את איציק מדינה בתור אותו מפגין אלים עליו דיווחתי למשטרה לפני מספר חודשים.

“אני מודה למשטרת ישראל על ההתחשבות במצבי ופתיחת התיק ומקווה שאותו אדם אלים שניסה לפגוע בי ובתינוק שלי רק בגלל דעותיו על מקום העבודה שלי יובא לדין וההליכים נגדו ימוצו”.

לדבריה התיק בעניינה נסגר, לכאורה, לפני כחודש לאחר שהמשטרה טענה שהיא לא מאתרת את החשוד וזאת תחת הכותרת עבריין לא נודע. “התיק נסגר לפני חודש כי לא מצאו את החשוד. כשראיתי את התמונה בטוויטר זיהיתי את האדם שתקף אותי”, צוטטה ב’מעריב’.

 

לאחר אירוע התקיפה סיפרה ללום לאלון חכמון מ’מעריב’: “מס’ מפגינים ניסו להפריע לי בשידור, אולם המפגין נגדו הגשתי תלונה במשטרה תקף אותי פיזית גם אחרי שהשידור עבר לתל אביב. הוא המשיך לרדוף אחריי וזה היה סוג של טראומה. אני בחורה בחודש השביעי להריונה ונאלצתי להגיע לביה”ח ולקבל עירוי נוזלים בעקבות האירוע שחוויתי. זאת לא רק הפרעה לשידור, זאת תקיפה על כל המשתמע ממנה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איך יכול להתקשר אתכם
    28/06/2023 07:29
    ישראל צוקרמן
  1. על השקר של השמאל