גפני: “אם זה היה בשמאל, היועמ”שית הייתה ‘טסה’ תוך 5 דקות”

יו"ר ועדת כספים בשיחה סגורה עם מבקרים בכנסת: "הימין לא יודע לשלוט" • על קריסת סעיף השוחד בתיק 4000: "אם השופטים אומרים שאין עבירה של שוחד אז על מה ידונו את נתניהו, על השמפניות?" • על ההפגנות נגד החרדים: "כל עוד הם חשבו שנלך עם השמאל, מילה לא אמרו עלינו"
חרדים 10
ח' תמוז התשפ"ג / 27.06.2023 13:50

יו”ר ועדת כספים משה גפני מתח היום (שלישי) ביקורת חריפה על היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה.

הזדמנות אחרונה להירשם לשירות אזרחי: תכלס’, זה מה שאתה מקבל

לפי דיווח של שירית אביטן כהן ב’ישראל היום’, בשיחה סגורה עם מבקרים בכנסת מתח גפני ביקורת נוקבת: “הימין לא יודע לשלוט. אם השופטים אומרים שאין עבירה של שוחד אז על מה ידונו אותו על השמפניות? על העראק? אה, עראק הוא לא קיבל.

“הולכת היועצת המשפטית ואומרת ‘אני ממשיכה עם עבירת השוחד’ – והיא יועצת של הממשלה. בימין לא יודעים לשלוט. אם זה היה בשמאל היועמ”שית הייתה ‘טסה’ תוך חמש דקות”.

גפני הוסיף ואמר: “אומרים עליי כל הזמן שאני שמאלני כזה. אבל 34 שנים הלכתי עם הימין. אני באמת חושב שלא צריך לריב עם ארה”ב ואסור לעלות להר הבית שזה חיוב כרת ומרגיז את העולם המוסלמי. ואני אומר את זה לנתניהו ובישיבות ראשי קואליציה”.

יו”ר ועדת הכספים מתח ביקורת גם על הפגנות השמאל נגד החרדים: “כל עוד היינו כאילו אולי הולכים עם השמאל, מילה לא אמרו עלינו בעיתון ‘הארץ’, אך ברגע שהודעתי שהולכים עם הימין נפתחו מתקפות נגדנו והפגנות בבני ברק. אותי זה מתחיל לשעמם”.

 

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות