נתניהו ‘התפוצץ’ על דנון: אתה יושב בקבינט? נחשף למה שאנו יודעים?

ח"כ דני דנון תקף בחריפות את ראש הממשלה בישיבת הסיעה על שלא הייתה תגובה לפיגוע - ונתניהו חבט בו: "אתה לא יותר חכם מאיתנו... גם לפני המבצע האחרון בעזה דיברת" • תקף בחריפות את בניית המאחזים: "יש דברים שצריך פשוט לעשות בשכל"
אריה ריבקינד
ח' תמוז התשפ"ג / 27.06.2023 00:06

ישיבת סיעת הליכוד היום (שני) הייתה סוערת במיוחד: בהקלטה שפורסמה בחדשות 13 נשמע נתניהו תחילה מעביר ביקורת על חברי הממשלה שמתראיינים בתקשורת.

“אני אומר לכם, החיים והמוות ביד הלשון, אבל צריך לשים איזשהו איפוק על השימוש בלשון. כל יום יש איזה המצאה חדשה, איזה סטרט-אפ חדש, כוח וגנר”, אמר נתניהו.

נתניהו מנה את האישורים שניתנו לאחר הפיגוע לבניית יחידות דיור ביהודה ושומרון וכן מאז הקמת הממשלה – ותקף בחריפות את בניית המאחזים לאחר הפיגוע: “כשעלו באיזה חמישה מאחזים במרחק של כמה מאות מטרים משם, אין לזה שום הצדקה, שום הצדקה.

“מה זה?”, תהה נתניהו, “1000 יחידות דיור זה שכונות, אבל אחר כך צריך להוסיף כמה נקודות… למה? כדי שארצות הברית תבוא ותגיד ‘אנחנו מושכים את ההכרה באוניברסיטאות מעבר לקו הירוק’, גאוני”, הטיח נתניהו.

לפי דיווח של מוטי קסטל בערוץ 14, במהלך הדיון ח”כ דני דנון תקף את ראש הממשלה –  שלא נשאר חייב והשיב לו בתקיפות.

דנון העלה לדיון את הרקטה ששוגרה מג’נין: “שבוע שעבר נרצחו 4 יהודים בעלי ובינתיים לא ראינו שום תגובה. אדוני, למה אנחנו מחכים? שג’נין תהפוך לעזה? אנחנו יודעים שיש תכניות סדורות לטיפול בכאוס הבטחוני ההולך ומחמיר בצפון השומרון. למה הדרג המדיני לא מאשר אותם? תושבי השומרון לא יהיו ברווזים במטווח”.

נתניהו התפוצץ בישיבה נוכח דבריו של דנון – ואמר לו: “אהיה תקיף, חד וקצר: אתה יושב בישיבות קבינט? אתה נחשף למה שאנחנו יודעים או מחליטים בחדרי חדרים? החיים והמוות ביד הלשון! אתה לא יותר חכם מאיתנו”.

ראש הממשלה הוסיף ועקץ: “אם אינני טועה, גם לפני המבצע האחרון בעזה דיברת… מציע לכל המדברים, לא רק לך: אם אין לכם מושג על מה אתם מדברים אז עדיף – פחות. גם לגבי הבנייה, יש דברים שצריך פשוט לעשות בשכל, לא לדבר – לעשות!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות