“לך מפה! רוצח!” מח”ט בנימין בא לנחם – וחברי הנרצח גירשו אותו

מפקד חטיבת בנימין, אלוף-משנה אליאב אלבז, הגיע לבית משפחתו של הראל מסעוד הי"ד שנרצח בפיגוע בעלי - וגורש בצעקות על ידי חבריו • "אני לא מבין בכלל איך המח"ט הזה מעז להראות את הפרצוף שלו כאן?" • השר סמוטריץ' התפוצץ: "חמור מאד וראוי לכל גינוי. תתביישו לכם!" • צפו
חיים טוויל
ח' תמוז התשפ"ג / 26.06.2023 23:18

פעילי ימין קיצוני תקפו הערב (שני) מילולית את מפקד חטיבת בנימין, אלוף-משנה אליאב אלבז, בעת שהגיע ליישוב יד בנימין כדי לנחם אבלים בביתו של הראל מסעוד הי”ד – שנרצח בשבוע שעבר בפיגוע בתחנת הדלק ליד היישוב עלי.

בתיעוד מהאירוע נראים כמה מפעילי הימין כשהם הולכים אחריו וצועקים לעברו: “רוצח”.

אל”מ אלבז עזב את המקום.

הגירוש  מה’שבעה’ מגיע על רקע עימותים קשים וסדרת מעצרים שהוביל אל”מ אלבז בימים האחרונים כנגד מתיישבים – ביניהם חבריהם של הנרצחים.

אחד מחבריו של הראל הי”ד צוטט ב’ישראל היום’: “זה חוסר רגישות משווע מצד המח”ט. אני לא מבין בכלל איך המח”ט הזה מעז להראות את הפרצוף שלו כאן. לא מספיק שבכל כהונתו הוא הוביל מדיניות רופסת וחלשה כנגד הטרור בגזרת בנימין, כעת לאחר רצח שהתרחש בחסות ההפקרות שיצר הוא פותח במסע רדיפה חסר תקדים כנגד המתיישבים.”

“מוותרים בחפץ לב על תנחומיו, ומוטב שבמקום להזיל כאן דמעות תנין ולהבטיח הבטחות סרק יתאפס על עצמו ויתחיל להילחם באויב האמיתי שמכה בנו ללא רחם”.

גיל אביו של הראל הי”ד, הגיב: “במהלך השבוע הגיעו לכאן פוליטיקאים מימין ומשמאל שהתקבלו בברכה, אצלנו מקבלים את כולם באהבה. המח”ט הגיע לכאן ללא תיאום, בערב רגיש. אנחנו נשמח להיפגש עימו”.

מדובר צה”ל נמסר: “מפקד חטיבת בנימין, אלוף-משנה אליאב אלבז, הגיע לנחם את אחת ממשפחות הנרצחים מהפיגוע בסמוך לעלי ביום שלישי האחרון.

“האנשים במקום נהגו כלפיו באופן שאינו ראוי ואינו מכבד והוא עזב את המקום. מדובר באירוע חריג ושאינו מתקבל על הדעת כלפי מפקד שעושה לילות כימים להבטחת ביטחון התושבים”.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיב בחריפות: “תקיפת המח״ט היא חמורה מאד וראויה לכל גינוי. לא יכולה להיות שום הבנה או הצדקה לקריאות נוראיות אלה כלפי מפקד בצה״ל שמוסר את נפשו על הגנת עם ישראל וההתיישבות. תתביישו לכם!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למרות שהם צודקים אמירות אילו רק מזיקות
    27/06/2023 09:52
    יהודי
  1. מי שאחראי להסרת מחסומים יש לו דם על הידיים.
    ומי שרק ביצע פקודות שיתייעץ עם אייכמן אם זה עוזר במשפט.