“מעשה בחמישה בלונים”: נתניהו לגלג על ראשי סיעות האופוזיציה

ראש הממשלה לגלג על מנהיגי סיעות האופוזיציה באמצעות פרודיה על הסיפור "מעשה בחמישה בלונים שניפחו כמה חברים" - כשבתפקיד הילדים בסיפור ראשי סיעות האופוזיציה: מרב, איווט, מנסור, בני ויאיר • לפיד: "אחד הדברים המשונים שראיתי, אדם בן 74 שמקריא פארודיה על ספר ילדים"
אריה ריבקינד
ז' תמוז התשפ"ג / 26.06.2023 18:40

מליאת הכנסת קיימה הערב (שני) דיון 40 חתימות על חוק הגיוס, תחת הכותרת “סיכון צבא העם” – על רקע החלטת הממשלה להאריך את הפטור מגיוס לתלמידי ישיבה עד סוף מושב בחורף.

אפילו 10 ס”מ: מה סיבת המוות של ילדים המובילה בקיץ? • הנתונים

את הדיון פתח יו”ר המחנה הממלכתי בני גנץ, שיזם את הדיון והציג את מתווה השירות האלטרנטיבי של מפלגתו. לאחר מכן נאמו נציגי כל הסיעות.

בסוף הדיון הגיב לדברים ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלגלג למנהיגי סיעות האופוזיציה באמצעות פרודיה על הסיפור “מעשה בחמישה בלונים” כשבתפקיד הילדים בסיפור ראשי סיעות האופוזיציה – מרב, איווט, מנסור, בני ויאיר.

נתניהו: “מעשה בחמישה בלונים שניפחו כמה חברים, שמחה וששון לכל ילד בלון. ליאיר בלון כחול, לבני בלון צהוב, למרב בלון סגול, לאיווט בלון ירוק ולמנסור בלון אדום. כל הילדים והבלונים יצאו לטיול.

“יאיר שמח קפץ והבטיח: דירוג האשראי לא יצליח. נפל הבלון הכחול על שיח והתפוצץ, הבלון נקרע. דירוג האשראי לא הדרדר אבל יאיר היקר, מחר כבר תנפח לך בלון אחר.

“בני הגיע והוא גבוה מחזיק את הבלון הצהוב אל מול הרקיע, הלכה הדמוקרטיה צעק בני בגרון מחוספס. צעק-צעק ופתאום בום טראח מה קרה, הבלון התפוצץ הבלון נקרע.

“חברי אופוזיציה, בכל יום מתפוצץ עוד בלון – אבל דבר אחד בטוח, אתם לא תפסיקו לנפח בלונים ואנחנו נמשיך להוביל את ישראל לחוף מבטחים”.

לפיד השיב לנתניהו ואמר: “זה אחד הדברים המשונים שראיתי, אדם בן 74 שמקריא פארודיה על ספר ילדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות