סער על נתניהו: “כשאין ציפיות אין אכזבות, לא עוזב הליכוד”

בראיון שהעניק לחדשות 2 אמר השר הפורש "כשאני אומר פסק זמן, אין הכוונה שהיום אני מודיע שאני עוזב ומחר מודיע שאני רוצה לחזור" • על כחלון: "טוב יותר להיות ולחזור לליכוד"
נחמן וייס
כ"ו אלול התשע"ד / 20.09.2014 21:14

שר הפנים הפורש גדעון סער, העניק ראיון פרישה לאמנון אברמוביץ’ בחדשות 2, בו התייחס לסיבות שהביאו לפרישה, לשאלה האם יחזור וליחסים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לדבריו, הוא הגיעה ל”רוויה מסוימת” מהפוליטיקה, “צריך להיגמל מהתפיסה שפוליטיקה זה מקצוע לכל החיים. זו שליחות. התפיסה של פעם של פוליטיקאים מקצועיים שכל החיים נמצאים בפוליטיקה היא לא תפיסה נכונה, לדעתי”. הוא אומר. 

במענה לשאלה האם לא התפלא כשנתניהו לא ביקש ממנו אפילו לשקול בשנית את פרישתו, אמר בעוקצנות, “אני יכול להשתמש פעם נוספת בזיכרון שיש לי מימי עבודתי עם אריאל שרון. כאשר מישהו מאוד פגע בו באיזה נושא, הוא אמר לי: ‘לא נפגעתי’. שאלתי אותו ‘איך זה יכול להיות שלא נפגעת?’, אז הוא אמר: ‘כשאין ציפיות – אין אכזבות'”.

סער סירב להרחיב על היחסים עם נתניהו ואמר, “אני לא רוצה היום לעשות את החשבון הזה. אני בהחלט לא יכול להכחיש שהיחסים שונים מכפי שהיו בעבר והיו במשך הרבה מאוד שנים יחסים אחרים. אם אני יכול לסמן נקודה זו הנקודה של הבחירות לנשיאות. עוד לפני הבחירות לנשיאות עצמן, הסוגיה של דחיית הבחירות לנשיאות”.

כשנשאל האם יחזור בקרוב השיב סער, “כאשר אני אומר פסק זמן, אין הכוונה שהיום אני מודיע שאני עוזב ומחר מודיע שאני רוצה לחזור. יחד עם זאת, אני עדיין אדם צעיר ויכול מאוד להיות שאחרי שאעשה כמה דברים בחוץ, אם עדיין יעלה געגוע והציבור עדיין ארצה בכך – אחזור לכך. זה לא נעשה כדי ליצור מסלול לבנות את זה מחדש. זה נעשה כשלעצמו מתוך רצון להתמודד עם אתגרים חדשים ולנהל אחרת את החיים האישיים”.

השמועות במערכת הפוליטית אומרות כי סער עשוי לחבור לכחלון ולנסות יחד לכבוש את השלטון, “אני איש הליכוד”, אומר סער, “משה כחלון הוא חבר שלי. יש לנו המון שיחות ובשיחות בינינו אני תמיד אומר את דעתי שטוב יותר להיות ולחזור לליכוד. אני לא מעוניין לעזוב”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות