שגרירות ארה”ב לא הזמינה את סמוטריץ’ ובן גביר לטקס היוקרתי

לטקס שיתקיים בירושלים ב-3 ביולי הוזמנו שרים וח"כים רבים, חלקם זוטרים יותר משר האוצר והשר לביטחון לאומי • בשגרירות הסבירו את החרם: לטקס הוזמנו רק אנשים שעמם יש לנו קשרי עבודה הדוקים
חרדים 10
ז' תמוז התשפ"ג / 26.06.2023 10:52

חרם על הציונות הדתית בישראל? שגרירות ארה”ב בירושלים לא הזמינה את שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לטקס הרשמי שהיא עורכת לציון יום העצמאות האמריקני ב-3 ביולי בעיר, כך מדווח עיתון ‘הארץ’.

אפילו 10 ס”מ: מה סיבת המוות של ילדים המובילה בקיץ? • הנתונים

על פי הדיווח, לטקס הוזמנו שרים וח”כים רבים, חלקם זוטרים מסמוטריץ’ ובן גביר. מלבד שני השרים, השגרירות לא הזמינה גם את יתר חברי הכנסת של מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית.

בשגרירות הסבירו כי לטקס הוזמנו רק גורמי ממשל שעובדים עם האמריקנים. “רשימת האורחים באירוע כוללת אנשים שעמם יש לשגרירות קשרי עבודה הדוקים. אנו מנועים מלפרסם בפומבי את רשימת האורחים עקב שיקולי אבטחה”.

בין המוזמנים: ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט, שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת, יו”ר יש עתיד יאיר לפיד, יו”ר המחנה הממלכתי בני גנץ, יו”ר העבודה מרב מיכאלי ויו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן

מטעמו של השר סמוטריץ’ נמסר בתגובה: “הוא מאחל מזל טוב לבת בריתנו וידידתנו הגדולה ארה”ב. השר ינצל את זמן הטקס על מנת להמשיך ולקדם את עצמאות ישראל, פיתוחה ושגשוגה בכל מרחבי ארצנו”.

מטעמו של השר בן גביר סירבו להגיב לדברים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות