הכשרות פיננסיות מהירות ויעילות  – לבנות קריירה בפיננסים בכמה חודשים

כניסה לעולם הכספים והפיננסים, רכישת מקצוע בתחום ובניית קריירה - נשמע כמו תהליך ארוך ומאתגר • בפועל, מספר מקצועות והכשרות פיננסיות מבוקשות ונחשבות ניתן לעבור בפרק זמן של כמה חודשים, בלימודים במתכונת נוחה וגמישה • הנה מספר דוגמאות
תוכן שיווקי
ז' תמוז התשפ"ג / 26.06.2023 10:37

כניסה לעולם הכספים והפיננסים, רכישת מקצוע בתחום זה ובניית קריירה של ממש – זה נשמע לרובנו כמו תהליך ארוך ומאתגר אשר ייקח זמן רב. בפועל, מספר מקצועות והכשרות פיננסיות מבוקשות ונחשבות ניתן לעבור בפרק זמן של כמה חודשים, בלימודים במתכונת נוחה וגמישה אשר תאפשר לכם לצלוח את התהליך בלי לעזוב את העבודה הקודמת או כל עיסוק עיקרי אשר תופס את מרבית זמנכם.

להלן מספר דוגמאות להכשרות פיננסיות מסוג זה, שכדאי לכל מי ששוקל/ת להיכנס לעולם הפיננסים והכספים להכיר מקרוב:

רישיון סוכן ביטוח

תחום רישיונות הפיננסים כולל כמה וכמה סוגים שונים של רישיונות ומקצועות, כאשר רישיון סוכן ביטוח מהווה דוגמה בולטת לרישיון המהווה פתיחה של קריירה לכל דבר ועניין בעולם הביטוח, הכספים והפיננסים. על מנת לפעול בעולם הביטוח באופן רשמי וחוקי נדרש כאמור רישיון סוכן ביטוח – רישיון הניתן מטעם המדינה, ובא להבטיח את רמת הבקיאות, הידע, המקצועיות והיושרה/אמינות של אותו אדם.

לצורך קבלת רישיון סוכן ביטוח יש לעבור שש בחינות שונות מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, ולסיים תקופת התמחות. קורסי הכנה ממוקדים לקראת כל אחת משש הבחינות מועברים במכללות ובתי ספר מקצועיים המתמחים ברישיונות פיננסים, ומהווים את הדרך הבטוחה והטובה ביותר לוודא כי אתם מסיימים עם התהליך כולו בתוך כמה חודשים ספורים, ומתפנים לעסוק בתחום באופן מקצועי כעצמאיים או כשכירים (אך בכל מקרה כסוכני ביטוח רשמיים וחוקיים…).

קורס חשבי שכר

חשבות שכר היא אחד מהמקצועות הרלבנטיים כמעט עבור כל ארגון גדול באשר הוא, ולכן מקצוע זה נחשב מבוקש ואטרקטיבי ביותר מבחינה תעסוקתית. קורס חשבי שכר מכין את התלמידים לקראת הבחינה של לשכת יועצי המס, וכולל למידה של יסודות המקצוע ואף תרגול על שלושת התוכנות העיקריות עימן עובדים חשבי שכר בישראל כיום. כאמור, מדובר במקצוע מבוקש מאוד, בעל פוטנציאל תעסוקתי אטרקטיבי במיוחד ואפשרויות התפתחות רבות ומסקרנות.

גם במקרה זה, בתוך כמה חודשים תוכלו למצוא עצמכם עם מקצוע ביד עימו לא תקשו להשיג עבודה טובה ומכניסה, ותוכלו להתחיל ולבנות עצמכם כאנשי מקצוע בתחום זה.

שוק ההון למתחילים

קורס זה מיועד לכל מי שמתעניין/ת במסחר בורסאי (מסחר בשוק ההון), כמו גם עבור כל מי שמעוניין להכיר טוב יותר עולם זה, מכל סיבה שהיא. מדובר בקורס מקיף ומעמיק הכולל היכרות ראשונית (ולאחר מכן היכרות מעמיקה יותר) עם שוק ההון ועולם הכספים והפיננסים, על כל המשתמע מכך. הקורס כולל שעות של תרגול מעשי במסחר, באמצעות תוכנות מסחר מדומה – הנתונים המתקבלים הם נתוני אמת המגיעים משוק ההון, אך המסחר עצמו נעשה בכסף מדומה, במטרה לתרגל וללמוד את המקצוע. לאחר סיום הקורס ניתן לבנות קריירה כסוחרים בורסאיים, להתקדם לקורס ההמשך בו נלמדות שיטות מסחר והשקעות מתקדמות יותר או להשתלב בשוק ההון (למשל – כשכירים בבתי השקעות או בבנקים), כמו גם בשלל דרכים אחרות, בעזרת בסיס הידע וההבנה העמוק והנרחב הנרכש במהלך הקורס.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות