“התפרצתי בבכי”: הזמר התבקש להיות סנדק – וזו הייתה הסיבה

בשבוע שעבר קיבל הזמר והיוצר קובי פרץ טלפון מפתיע ממעריצה בדימונה • "נולד לזוג חברים שלי בן זכר, והחלום שלהם שאתה תשב על כיסא הסנדק. תסכים להגיע לברית בדימונה?" • בפוסט מרגש, שגרף רבבות לייקים, תיאר הזמר המצליח את החוויה הגדולה
אבי כץ
ו' תמוז התשפ"ג / 25.06.2023 19:46

הזמר והיוצר קובי פרץ שיתף בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות שלו, את מאות אלפי עוקביו, בזכות הגדולה והמרגשת שנפלה בחלקו בסוף השבוע, כאשר הפך להיות הסנדק של תינוק שאת הוריו לא הכיר – אך חלומם היה שהוא יהיה זה שיגיע ויהיה הסנדק.

אפילו 10 ס”מ: מה סיבת המוות של ילדים המובילה בקיץ? • הנתונים

“לפני שמונה ימים, קיבלתי טלפון ממעריצה וותיקה בדמות מלאך מדימונה בשם מוריה”, פתח הזמר את הפוסט שלווה בסרטון שלו מהברית. “קובי, נולד פה לזוג חברים שלי תינוק, בן זכר, והחלום שלהם שאתה תשב על כסא הסנדק והם שואלים אם תסכים להגיע לברית בעוד שבוע כאן בדימונה?

“הייתי בהלם, זוג שאיני מכיר ומבקש לכבד אותי במצווה כה חשובה ובכבוד כזה גדול. ׳איפה הסבא, הדודים? למה הם מבקשים אותי, אדם זר להם?!’, שאלתי.

“היא ענתה תשובה שהממה אותי: ׳לסנדק יש תפקיד חשוב על הילד, הילד גודל בדמותו, וההורים מבקשים שתהיה לו מידת כיבוד הורים כמו שאתה עושה עם אמא שלך. זה בן זקונים שלהם (כמוך) והם רוצים שתדבק בו מידה זו שאתה משמש בה דוגמא לכולנו’. ישר עניתי תגידי להם שזה כבוד גדול עבורי וזכות שלא דמיינתי, ואני כמובן מגיע בשמחה ואהבה”.

פרץ הוסיף ושיתף את מאות אלפי הגולשים: “הבוקר, יום הברית, טבלתי במקווה, התחדשתי בחליפה חדשה, ונסעתי לאולם בדימונה שם חוץ מאותה מעריצה בדמות מלאך מוריה, לא הכרתי אף אחד. איך שנכנסתי לאולם, האבא יניב ניגש אלי, הציג את עצמו והחל להזיע. יחד איתו התחלתי גם אני להזיע מהתרגשות. ומההלם, אני שמתפרנס מהקול שלי, לא הצלחתי להוציא מילה.

“ישבתי על כסא הסנדקות, עם הטלית שמו עליי את התינוק המתוק, הרב מתחיל לקרוא את הברכות והראש שלי רק במחשבות. מול עיניי הופיע פתאום דמותו של אבא שלי, פטי ז״ל שהלך לי מיד אחרי שנפתחה החקירה נגדי מצער, ודמותה של אמא של שריתה שתבדל״א וכמה סבלה מזה וכמעט השתגעה שהבינה שאני נכנס לבית אסורים, ואפילו את התא הקטן שם במקום הארור, כשהסתכלתי מבעד לסורגים והאמנתי שאני כבר מוקצה ומה מחכה לי בחוץ ואיזה עתיד…” נזכר פרץ בימים הקשים שעברו עליו.

“ובינתיים הטקס נגמר, נותנים לרך הנולד את השם ‘נהוראי דוד’ שיזכה לחיים ארוכים וטובים, למצוות ומעשים טובים אמן – והאבא, האמא והמשפחה ניגשים לברכה ממני. התרוממתי, שמתי עליהם את הטלית, התחלתי להוציא את הברכה הראשונה, ולא הצלחתי. פתאום התפרצתי בבכי כל כך ארוך, כשהם כל הזמן הזה מתחת לטלית, ואני מברך ובוכה, בוכה ומברך וכול האולם רואה, מתרגש ובוכה יחד איתנו.

“זכיתי היום בזכות גדולה מאנשים זרים אבל כאלו שנקשרה נפשי בנפשם לעולם. אני מודה למשפחת בן דוד על הכבוד הגדול ומאחל לאבא יניב ולאמא דנה, שידעו רק נחת מנהוראי דוד ומכול יוצאי חלציהם ושהוא אכן יהיה עבורם ולמענם גם הוא סמל לכיבוד הורים ושתמיד ידעו בריאות ושמחה בביתם”.

הזמר ביקש גם להעביר מסר בסוף הפוסט: “ולכל אחד שקורא את המילים האלו, תזכרו תמיד, גם מאחרי הדברים הקשים העומדים עליך, אני עומד”.

הפוסט המרגש גרף קרוב ל-40 אלף לייקים, יותר מ-5000 תגובות ואלפי שיתופים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה למה ההפגנות בקפלן לא יצליחו
    25/06/2023 20:21
    אייקiן
  1. כי הספרדים תמיד ישארו יהודים