המיילדת גילתה בסוף המשמרת: יילדה 2 אחיות בהפרש של 5 שעות

ליבי קאליקשטיין, בת 29, הגיעה לפנות בוקר ל'שערי צדק', ללידת בנה החמישי. חמש שעות אחר כך ילדה גם אחותה הצעירה, פערי רינגר, בת 22 מירושלים - תינוק • "צחקנו שאולי נהיה בעיתון אם נלד יחד, כי זה באמת סיפור מיוחד"
תמי גיל
ו' תמוז התשפ"ג / 25.06.2023 12:58

כשליבי קאליקשטיין, בת 29 מירושלים, הגיעה למרכז הרפואי ‘שערי צדק’ ביום שני האחרון לפנות בוקר, ללידת בנה החמישי, היא לא ידעה שבאותם רגעים החלו צירים לתקוף את אחותה הצעירה פרי רינגר, בת 22 מירושלים גם היא.

אפילו 10 ס”מ: מה סיבת המוות של ילדים המובילה בקיץ? • הנתונים

“הייתה לי תחושה שבסוף נלד יחד”, מספרת רינגר, שהייתה אמורה ללדת את בנה השני, רק עשרה ימים אחרי אחותה הגדולה.

בזמן שפערי היתה עם צירים בביתה ומתכוננת ללידה שלה, הגיע הבשורה המרגשת: ליבי ילדה.

כחמש שעות אחרי שליבי הפכה לאם לתינוק החדש, נולד לפערי תינוק.

לאחר שפערי ילדה, ערכה עמה שלומית פרל המיילדת היכרות, ושאלה אם היא רוצה ביות מלא (-כשהתינוק לצד אמו במשך כל האשפוז). בתגובה, פערי ביקשה משלומית להיות בחדר עם אחותה שילדה – והאסימון נפל: שלומית יילדה את שתי האחיות.

שלומית, מיילדת ותיקה ובכירה כ-28 שנה, אמא לחמישה ילדים שילדה את כל נכדיה, חלק מאחיותיה, גיסותיה ואחייניותיה ב’שערי צדק’ מספרת שעל אף כל הלידות והסיפורים הרבים שלקחה בהם חלק, זה סיפור מרגש במיוחד.

“28 שנה אני מיילדת ולא התרגשתי ככה. רק לאחר שנגמרה הלידה של פערי, היא ביקשה ממני לשים אותה בחדר של אחותה, והבנתי שלפני 5 שעות לקחתי חלק בלידה של אחותה. אני מתרגשת להיות חלק מהסיפור המשפחתי השמח הזה ומאחלת לשני התינוקות המתוקים ולמשפחתם חיים שמחים ובריאים”.

ליבי מספרת: “צחקנו שאולי נהיה בעיתון אם נלד יחד, כי זה באמת סיפור מיוחד. לא תכננו ללדת ביחד, לא ידענו כל אחת על המצב של השניה, ובסוף אנחנו מוצאות את עצמנו חולקות חדר עם שני תינוקות חדשים. סיפורי הלידה שלנו שונים מאוד, ועבור פערי זה בכלל חווייה מתקנת ללידה הראשונה שלה שהיתה מורכבת יותר, ועבורי סגירת מעגל כיוון ששלומית הייתה המיילדת בלידה של בתי, ועכשיו מיילדת בלידת בני.

“ראינו את ההורים שלנו עוברים בין החדרים שלנו והתרגשנו מאוד. אנחנו שמחות ללדת יחד, ומודות מכל הלב לצוות בית החולים שהיה מקצועי חומל ומסור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בשערי צדק אשכנזיות ב ד וכל השאר בשאר המחלקות
    25/06/2023 13:41
    חיים1
  1. בדוק בשערי צדק אשנזיות ביולדות ד וכל שאר האכלוסיה בא ב וג