מה שצריך לדעת: אלו המזוודות שתוכלו לקחת איתכם למטוס?

לא מעט חברות תעופה שינו את מדיניות הכבודה שלהן • לקראת עונת הנסיעות של הקיץ, ערך כתב התעופה של 'ישראל היום' בדיקה שתעזור לכם להבין איזו כבודה מגיעה לכם בכרטיס הטיסה הבסיסי והאם זה משתלם?
חרדים 10
ו' תמוז התשפ"ג / 25.06.2023 12:05

חברות תעופה רבות שינו את מדיניות הכבודה שלהן בשנים האחרונות. לכן, כדאי שתדעו איזו כבודה מגיעה לכם והאם זה בכלל משתלם.

לקראת עונת הנסיעות, ערך שמעון יעיש, כתב התיירות והתעופה של ‘ישראל היום’, בדיקה יחד עם אתר הולידיי פיינדר, שתוצאותיה יעזרו לכם להבין איזו כבודה מגיעה לכם בכרטיס הטיסה הבסיסי והאם זה משתלם.

חברות התעופה הישראליות ארקיע וישראייר גובות תשלום על מזוודת טרולי קטנה, והדבר היחיד שתוכלו לקחת איתכם למטוס הוא תיק גב.

באל על לא גובים תשלום עבור טרולי או תיק גב, אבל למעט בטיסות לארה”ב, תצטרכו לשלם תוספת עבור מזוודה שתישלח לבטן המטוס.

חברות הלואוקוסט – וויז אייר, ראיינאייר ואיזיג’ט מאפשרות לקחת איתכם תיק יד קטן בלבד למטוס במחיר הכרטיס הבסיסי, ותוספת תשלום על כבודה לשני הכיוונים יכולה להגיע גם למאות שקלים, לכן מומלץ לבדוק מראש מה הדרישה של החברה עבור הכבודה הנחוצה לכם.

שתי שיטות שיסייעו לכם להוריד את מחיר הכבודה היא הצטרפות לחברות מועדון בחברות התעופה שמאפשרות זאת, וניסיון להזמין דרך מוקדי שירות הלקוחות של החברות בטלפון, בחו”ל, לעיתים ניתן לקבל כך הצעות זולות יותר.

חברת התעופה היוונית בלו בירד, שנמצאת בבעלות ישראלית, מאפשרת בחינם כבודה של חמישה ק”ג בלבד בעלייה למטוס, וחשוב לדעת שזאת ההגדרה של החברה לטרולי שהם מציעים בכרטיס הבסיסי. תוספת בנמל התעופה עשויה לעלות לכם לא מעט.

בחברות התעופה בריטיש איירווייז, טורקיש איירליינס, איבריה, אייר פראנס, ק.ל.מ, אמירייטס ואיתיחאד, כרטיס הטיסה הבסיסי מישראל כולל רק טרולי. בחלק מחברות התעופה, אם תרכשו כרטיס טיסה עם המשך ליעד רחוק, ייתכן שהכרטיס יכלול גם מזוודה גדולה.

בכל חברות התעופה האמריקניות, לעומת זאת, כרטיס הטיסה הבסיסי כולל גם מזוודה גדולה וגם טרולי, נוסף על תיק גב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מזוודות
    26/06/2023 08:50
    משה
  1. בטורקיש אירליינס בהזמנת כרטיס טיסה ממישראל ליעד רחוק מאפשרים להעלות
    לבטן המטוס 2 מזוודות וביד טרולי !