השר בן גביר ביישוב אביתר: “מגבים אתכם, רוצו אל הגבעות, תתיישבו”

השר לבטחון לאומי עלה היום ליישוב אביתר, יחד עם יוסי דגן ראש מועצת שומרון: "צריך לצאת למבצע צבאי, להוריד בניינים, לחסל מחבלים, לא אחד או שניים אלא עשרות ומאות ואם צריך גם אלפים" • דגן: "עיני העם נשואות להתיישבות. הממשלה חייבת לאשר את אביתר עוד היום"
חיים טוויל
ד' תמוז התשפ"ג / 23.06.2023 15:12

השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר עלה היום (שישי), יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן וראשי תנועת נחלה דניאלה וויס וצבי אלימלך שרבף, כדי לחזק את תושבי גרעין אביתר – שעלו על הקרקע כתגובה לפיגוע הירי הקשה בעלי.

התושבים דורשים לקיים את הסכם עליו התחייבו הממשלה הקודמת והממשלה הנוכחית בהסכמים הקואליציוניים, להסדיר את היישוב אביתר.

השר לבטחון לאומי: “עמדתי ידועה. אני נותן לכם גיבוי מלא ומוחלט אבל אני רוצה הרבה יותר מהישוב כאן, צריך שיהיה כאן ישוב מלא, לא רק כאן, אלא בכל הגבעות מסביבנו. צריך ליישב את ארץ ישראל ובמקביל לישוב הארץ צריך לצאת למבצע צבאי, להוריד בניינים, לחסל מחבלים, לא אחד או שניים אלא עשרות ומאות ואם צריך גם אלפים.

“כי בסופו של דבר רק ככה אנחנו נאחוז כאן, נחזק את השליטה ונחזיר את הביטחון לתושבים ומעל הכל נמלא את השליחות הגדולה שלנו. ארץ ישראל לעם ישראל, אנחנו מגבים אתכם רוצו לגבעות, תתיישבו. אנחנו אוהבים אתכם”.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן: “הממשלה הזו והממשלה הקודמת התחייבו למתווה אביתר. התשובה הציונית הנכונה לפיגועים הנוראים היא בנייה, בנייה, בנייה. עיני העם נשואות להתיישבות, הממשלה חייבת לאשר בצורה מלאה את אביתר עוד היום.

“התשובה הצבאית היא יציאה למבצע התקפי בערים ברשות הפלסטינית הטרוריסטית ובמישור האזרחי – בניה. אנחנו דורשים מהממשלה להודיע עכשיו על הסדרת הישוב אביתר וחזרת המשפחות לישוב. רק בניה תחזק את ההתיישבות ותגדע את המוטיבציה של הטרור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות