דיסטל: תודה עליך, אבי האומה • סילמן: מי יפצה על שנים של רדיפה?

השופטים במשפט נתניהו סוברים שאין סיכוי להרשעה בשוחד בתיק 4000 • מה הגיבו שרים, ח"כים ועיתונאים?
יוני גרין
ד' תמוז התשפ"ג / 22.06.2023 23:35

השרה גלית דיסטל אטבריאן: בערב הזה אני רוצה להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו. על זה שלא נשבר כשכל אדם אחר במקומו היה מתרסק לרסיסים.
על זה ששמר על שפיות כשכל אדם אחר במקומו היה כבר משתגע. על האצילות האינסופית שבה נהג מול הרודפים. על הממלכתיות, המתינות, החוזקה שאין לה הסבר ואין לה אח ורע.

מדינה שלמה חגגה את השוחד שהוא מעולם לא לקח. אלף חיצים של “לך, מושחת” נורו אל גבו מדי יום והוא נותר זקוף. אוקיאנוסים של זעם, תסכול וכאב בוודאי געשו בו אבל הוא לא הראה. הוא לא חשף דבר.

המשפט הזה הוא נקודת השפל האפלה ביותר שידעה מדינת ישראל. הקושרים, הרודפים והמפלילים עוד יתנו דין וחשבון אבל הערב אני רק רוצה לומר תודה לראש הממשלה מר בנימין נתניהו. תודה עליך, אבי האומה.

השר עמיחי שיקלי: שבע שנים, חמש מערכות בחירות, כאוס פוליטי, אינסוף שנאה וחרמות, מחאות מדי שבת מבלפור דרך כיכר גורן והגשרים ועד קפלן, שלילה מוחלטת של חזקת החפות, עינויי עדים, הדלפות סיטונאיות מחקירות, שיימינג שאי אפשר לתאר במילים לאדם שהקדיש את חייו לתקומת ישראל.

ובסופו של דבר, כשהחברה שלנו פצועה משנאת חינם ואותה חבורת קריים-מינסטר עלובה, בצירוף עוד כמה לשעברים ממורמרים שהציבור שלח הביתה ממשיכה בשלה, מתברר שהכל עורבא פרח.

לא שוחד, לא מרמה, לא פרשת צוללות ולא שוד הגז.

כמה אני גאה לעמוד לצד האמת, לצד ״הביביסטים הנבערים״ שמוכיחים כל פעם מחדש שהם הציבור הפיקח ביותר, לצד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ולצדו של מחנה שאהבתו לעם ישראל, למורשת ישראל ולמדינת ישראל אינה תלויה בדבר.

השרה עידית סילמן:  ומי יפצה את משפחת נתניהו על שנים של רדיפה בלתי נסבלת? ומי יפצה את אזרחי ישראל אחרי עוד ועוד סבבי בחירות של תעמולה שיקרית על ״שוחד, מירמה והפרת אמונים״ שהוציאו את המדינה מאיזון ויציבות וגרמו לקיטוב אדיר שמקורו בשקר? מי?

ח”כ בועז ביסמוט: “שחקו אותה מופתעים: הצדק יוצא לאור. אחרי מאות מיליוני שקלים שבוזבזו בניסיון נואש לתור אחרי כל פיסת שחיתות בסביבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא נמצא דבר. כפי שאמרת נתניהו לאורך כל הדרך – “לא יהיה כלום, כי אין כלום”!

יום הכיפורים של שי ניצן הגיע! זה הזמן שלו ושל מנדלבליט שהוחזק בגרון להכות על חטא על שתפרו תיקים מופרכים שכל מטרתם הייתה לחסל פוליטית את נתניהו – את הליכוד – ואת המחנה הלאומי.

ח”כ גדעון סער: במשך תקופת כהונתי כשר המשפטים נמנעתי מהתייחסות לאפשרות הסדר טיעון במשפט נתניהו. זאת, מתוך כבוד לעצמאות התביעה הכללית בנושאים המסורים לשיקול דעתה המקצועי. עמדתי היתה זה מכבר כי נכון, בהתחשב במכלול השיקולים, לסיים את משפט נתניהו בהסדר טיעון. עתה מן הראוי שהתביעה תטה אוזן למסרים של בית המשפט ותגלה נכונות למו״מ כזה. האינטרס הציבורי במובנו הרחב הוא סיום הסאגה ארוכת השנים הזאת בהסדר טיעון.

הפעיל החברתי אלדד יניב: תם ונשלם. אין שוחד ב-4000 (בזק-וואלה). אין תיק 3000 (צוללות). אנשים כמוני נדרשים לדין וחשבון ציבורי כיצד (הגם שהולכנו שולל על ידי חוקרי משטרה ועיתונאים) – נתנו יד להפצת עלילה שכזו.

איש התקשורת ינון מגל: העלילו עלילות הפיצו שקרים הדליפו חקירות השפילו אנשים עד עפר איימו על עדי מדינה פגעו בפרנסה עד הזדקקות לתרומות הפילו שלטון נבחר הובילו ל5 מערכות בחירות ולהפסדים של עשרות מליארדים למדינה סכסכו מגזרים אלו באלו ולנו הם צועקים דמוקרטיה..

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות