דרעי: “יש מצב שעילת הסבירות תתוקן ואני לא אחזור לממשלה”

יו"ר ש"ס הבהיר כי אינו מתכוון להילחם על חזרתו לממשלה - גם אם תחוקק עילת הסבירות על הבחירות המקומיות: "אם עושים הסכמים, ש"ס תהיה חלק מזה בהכל כולל הכל. אם יקבלו את זה נלך באחדות ושלום, אם לא יקבלו, בדיוק בשביל זה יש מערכת בחירות"
יוני גרין
ד' תמוז התשפ"ג / 23.06.2023 12:15

יו”ר ש”ס, ח”כ אריה דרעי, הבהיר אמש (חמישי) כי אינו מתכוון להילחם על חזרתו לממשלה – גם אם תחוקק עילת הסבירות.

בראיון לרדיו ‘קול חי’, אמר: “כשיתקנו את עילת הסבירות אני אביא למועצת חכמי התורה את הפרטים והם יקבלו החלטה, אני אנסה לשכנע אותם שאני באופן אישי אשמח מאוד להישאר באותה מתכונת, כשכל שרי ש”ס ישבו בממשלה ואני אוכל להתפנות לצד ניהול השרים והמפלגה, גם לטפל למשל ברשת החינוך ובכל הבחירות לרשויות המקומיות”.

דרעי הוסיף והבהיר: “אני מזכיר לכם שש”ס היא המפלגה הגדולה ביותר במוניציפאלי ברחבי הארץ. יש מצב שעילת הסבירות תתוקן ואני לא יחזור לשולחן הממשלה”.

יו”ר ש”ס התייחס ליוקר המחיה: “אנחנו נלחמים בכל הכוח שפרויקט כרטיסי המזון יצא לדרך, אנחנו אחרי מלחמה קשה מאוד, עשרות שעות של מאבקים מול פקידי האוצר שפעלו בצרות עין ושיקולים לא מקצועיים. הם ניסו לטרפד את החלוקה בכל דרך.

“אנחנו בסוף המלחמה, זה יסתיים בקרוב ויצא לדרך. ראש הממשלה ושר האוצר גיבו אותי לחלוטין בכל המאבק הזה. זה יקרה בקרוב מאוד. עם ישראל בקרוב יקבלו את תלושי המזון דרך משרד הפנים”.

בהמשך התייחס לבחירת המוניציפאליות והבהיר כי הוא מעוניין להיות חלק מ’דיל כולל’ עם הסיעות החרדיות של יהדות התורה. “טוב שהיה בחירות בכנסת לאחרונה כדי שיראו את המספרים במדויק. ש”ס בבחירות האחרונות קיבלה בבני ברק למעלה משליש. במשך שנים החלוקה היא 5 שנים לאגו”י ו-5 שנים ל׳דגל׳, כשאנחנו קיבלנו שיריים ופירורים בלבד. המצב הזה לא יכול להימשך יותר. הודענו את זה בצורה הברורה ביותר.

“אנחנו לא מייצרים מחלוקות ואנחנו בעד שלום – אבל אם עושים הסכמים, ש”ס תהיה חלק מזה בהכל כולל הכל. אם יקבלו את זה נלך באחדות ושלום, אם לא יקבלו, בדיוק בשביל זה יש מערכת בחירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות