ההורים השכולים: קשה לנו, אבל ה’ החליט שהוא צריך ללכת • צפו

חיים ואורה מורדוף, הוריו של נחמן שמואל מורדוף הי"ד שנרצח ביום שלישי בפיגוע ליד עלי, ספדו לבנם בן ה-15 ועשרה חודשים • "נחמן אמר לי 'אמא אל תפחדי, אל תדאגי'. קשה לנו אבל אין לנו שאלות לה' יתברך"
חיים טוויל
ד' תמוז התשפ"ג / 22.06.2023 21:01

חיים ואורה מורדוף, הוריו של נחמן שמואל מורדוף הי”ד שנרצח ביום שלישי בפיגוע ליד עלי, ספדו לבנם בן ה-15 ועשרה חודשים בלבד.

“נחמן היה ילד מיוחד, היה איתנו כמעט 16 שנה. אהבנו אותו והוא אהב אותנו. ה’ החליט שהוא צריך ללכת. קשה לנו, אבל ה’ נתן וה’ לקח. אנחנו מרגישים שכולם מרגישים קשורים, גם מי שלא הכיר אותו, כולנו עם אחד”, אמר האב השכול.

האם השכול אורה סיפרה: “נחמן אמר לי ‘אמא אל תפחדי, אל תדאגי’. קשה לנו אבל אין לנו שאלות לה’ יתברך”.

מסעדת ‘חומוס אליהו’ ליד עלי שבה התרחש הפיגוע הרצחני פתחה היום שוב את שעריה.

אביעד גזבר, זכיין המסעדה, סיפר: “בחרנו לפתוח את הסניף בעלי מחדש לאחר הפיגוע הקשה בו נרצחו 4 מלקוחות המתחם. הגיע הזמן שמדינת ישראל תשקיע בעסקים בהתיישבות ולא רק לאחר פיגועים קשים. אנו נמשיך לפעול ולפתח את כלכלת בנימין ביתר שאת”.

אריאל אלמליח, יו”ר הישוב עלי: “הניצחון על הטרור מתקיים דרך פיתוח הכלכלה המקומית. מסעדת חומוס אליהו היא פורצת דרך ומרגש לראות את הפתיחה המחודשת שלה אחרי הפיגוע הנוראי. אני קורא לממשלת ישראל- חזקו את הכלכלה המקומית בבנימין בכלל ובעלי בפרט. זו הדרך הטובה ביותר לנצח את הטרור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות