נתניהו על חיסול המחבלים מהאוויר: “סגרנו איתם חשבון בהפתעה”

ראש הממשלה הודה לשב"כ, לאמ"ן ולצה"ל: "החוליה שחוסלה עם כלי טיס בלתי מאויש ביצעה פיגועי טרור ועמדה לבצע פיגועים נוספים. אנחנו כל הזמן מפתיעים"
יוני גרין
ג' תמוז התשפ"ג / 22.06.2023 18:40

ראש הממשלה בנימין נתניה התייחס היום (חמישי) לחיסול המחבלים בג’נין שבוצע על ידי כלי טיס בלתי מאויש של צה”ל.

“אנחנו כל הזמן מפתיעים, אנחנו כל הזמן משנים את המשוואה מול גורמי הטרור. עשינו זאת במבצע האחרון בעזה, עשינו זאת שוב אתמול בג’נין”, אמר נתניהו.

ראש הממשלה סיפר: ”החוליה שחוסלה, חוסלה על-ידי כלי טיס בלתי מאויש. החוליה הזאת ביצעה כמה וכמה פיגועי טרור והיא עמדה לבצע עוד פיגועי טרור, אבל סגרנו איתה חשבון בהפתעה. אני רוצה לברך את אמ”ן ואת השב”כ על המודיעין המדויק, ואת צה”ל על הביצוע המדויק. אנחנו נמשיך לפעול ביוזמה, בחדשנות, בהפתעה – ואנחנו ננצח”.

מל”ט מסוג ‘זיק’ תקף אמש רכב שבו שלושה מחבלים שביצעו ירי לעבר מעבר ג’למה ליד ג’נין. מדובר בחיסול הראשון מהאוויר ביהודה ושומרון זה 17 שנה.

דובר צה”ל תת-אלוף דני הגרי אמר: “זיהינו אמצעי, כוונה וירי, ולכן התקיפה מוגדרת כהסרת איום”. דובר צה”ל פירט: ”מדובר בחוליה של שלושה מחבלים, פעילי חמאס והג’יהאד האיסלאמי, שביצעו פיגועי ירי נוספים. לא מדובר בחיסול של בכיר אלא בהסרת איום. החיסול בוצע בידי מל”ט זיק של יחידה 5252. החיסול האחרון מהאוויר באיו”ש היה ב-2006″.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות