ההתעללות בבת השנתיים בבית שמש: הוגש אישום גם נגד הדוד

הפרקליטות ערכה אתמול שימוע לדוד, נער חרדי בן 17, שלפי האישום אסף את הילדה מהמעון ומסר אותה לחברו - שביצע בה מעשים חמורים במיוחד, לנגד עיניו • הנער הסביר בחקירתו מדוע החליט להתלונן במשטרה ולחשוף: "כששמעתי את הילדה בוכה נשברתי, המצפון ייסר אותי"
חיים טוויל
ג' תמוז התשפ"ג / 22.06.2023 18:31

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד צעיר חרדי בן 17 מבית שמש, שהיה שותף יחד עם חברו לביצוע עבירות של מעשים חמורים באחייניתו בת השנתיים וחצי בעיר.

כתב האישום מייחס לו מעשים חמורים.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, אתמול הפרקליטות ערכה שימוע לדוד, שלפי האישום הוציא את הילדה מהמעון והביא אותה לאתר בנייה, שם מסר אותה לחברו בן ה-17 שביצע בה מעשים חמורים במיוחד לנגד עיניו, ולאחר מכן החזיר אותה בחזרה למעון.

בסוף החודש שעבר, הדוד הגיע לתחנת המשטרה בעיר ביוזמתו, חשף את המקרה, נעצר – ולאחר החקירה שוחרר למעצר בית.

כתב האישום של הדוד מגיע כשלושה שבועות לאחר שהפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד נער חרדי בן 17 וחצי מבית שמש, בגין ביצוע עבירות חמורות  בפעוטה בת שנתיים וחצי. .

הפרשה החמורה נחשפה לפני חודש מעצרם של שני הנערים, בחשד שביצעו עבירות מזעזעות בילדה במשך תקופה ממושכת.

על פי כתב האישום נגד הנער, שהוגש באמצעות עו”ד מרים בן גל, הנאשם ביקש מהדוד של הפעוטה להביא אותה למפגשים ביניהם. עוד עולה כי בשתי הזדמנויות לאחר שאסף אותה הדוד מהמעון, הוא לקח אותה למבנה באתר בנייה סמוך – ושם ביצע בה הנער השני מעשים חמורים בנוכחותו.

לפי דיווח ב’מאקו’, הדוד של הפעוטה הסביר בחקירתו מדוע החליט לחשוף את הפרשה ולהתלונן במשטרה: “כששמעתי את הילדה בוכה נשברתי, הבנתי שאני לא יכול לשתוק יותר. המצפון ייסר אותי. הבנתי שקורה פה משהו חמור, הוא הכאיב לה. הלב שלי נשבר.

“בפעם האחרונה שהיא בכתה החלטתי להחזיר אותה לגן, ניגשתי להורים שלה וסיפרתי מה קרה”.

לטענת הדוד, הוא לא פגע בה במעשים, אלא רק חברו.

החבר, בן ה-17 וחצי, שהפך לחשוד המרכזי, הכחיש בתחילה את החשדות, אך לאחר כמה ימים נשבר והודה במעשיו. “לא יודע איזה שד או שטן נכנסו אליי”, הסביר לחוקרים, “לא יודע מה עבר לי בראש, אני מצטער על מה שעשיתי”.

לפי כתב האישום, במקרה אחר, הנאשם בן ה-17 וחצי  פנה אל ילד כבן 9 והציע לו עשרה שקלים תמורת מגע אסור. הוא ביצע בו מעשים חמורים עד אשר ביקש הילד מהנאשם להפסיק. הנאשם הפסיק והילד עזב את המקום מבלי שלקח כסף.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה סדום בקטינה בת פחות מ-16 ללא הסכמה חופשית ובנוכחות אחר, מעשים מגונים בקטינה בת פחות מ-16 ללא הסכמה חופשית ובנוכחות אחר ומעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות