חבר ‘המועצת’ לפינדרוס: “מה שיותר אמת, הם לא יכולים לשמוע”

חבר 'המועצת' של 'דגל', הגאון רבי מאיר צבי ברגמן, התקשר היום במפתיע לח"כ יצחק פינדרוס בכדי לחזק את ידיו - על רקע המתקפה נגדו בגלל דבריו בראיון נגד קהילת הלהט"בית • "אמרו לי את מה שאמרת ואיך שיצאו נגדך. רציתי להגיד לך חזק ואמץ. תמשיך וה' יעזור לכלל ישראל"
יוסף גרינבוים
ג' תמוז התשפ"ג / 22.06.2023 13:20

חבר מועצת גדולי התורה של ‘דגל’, הגאון רבי מאיר צבי ברגמן, חתנו של מייסד דגל התורה מרן הרב שך זצ”ל, התקשר היום (חמישי) במפתיע ליו”ר סיעת יהדות התורה, ח”כ יצחק פינדרוס בכדי לחזק את ידיו – על רקע  מתקפה רחבה שספג מאישי ציבור חילונים, מהקואליציה והאופוזיציה, לאחר שביטא את דעתו בראיון לתכנית ‘אנשים’ בקשת 12, נגד הקהילה הלהט”בית.

ח”כ פינדרוס התבטא בראיון סוער לתוכנית ‘אנשים’ ששודר אמש, בחריפות נגד קהילת הלהט”ב, ואמר כי מדובר ב”דבר הכי מסוכן למדינת ישראל”.

הח”כ מ’דגל’ אמר בראיון: “הבנתי שאני אולי לא הסברתי נכון את המסר שלי, עכשיו אנסה להסביר את זה יותר טוב. בתפיסה שלי הדבר הכי מסוכן למדינת ישראל יותר מדאעש, יותר מחיזבאללה, יותר מחמאס, זה הפריצות בעריות, כי זה מה שכתוב בתורה.

“עזוב את הכלכלה, זה יותר מסוכן מאשר בלי צה”ל, זה הדבר הכי מסוכן שיש למדינת ישראל”, אמר – והסביר: “כתוב: ‘הארץ תקיא אתכם, יגרשו אתכם מפה’ והכול. ולכן במקבילה שלי אני צריך לא רק למנוע את מצעד הגאווה, אלא למנוע בכלל את התנועה הזו”.

לאחר פרסום הדברים אמש, נרשם גל של תמיכה בדבריו – שייצגו את דברי התורה באומץ.

רבנים וראשי ישיבות רבים התקשרו הבוקר והעבירו מסרים כי הם מבקשים לעודד אותו ולחזק את ידיו.

בתיעוד וידאו ניתן לראות את השיחה עם הגרמ”צ ברגמן, לאחר ששמע מבני ביתו על הביקורת המוטחת בח”כ – וביקש לחזק את ידיו בשיחת טלפון ישירה.

הגרמ”צ נטל לידיו את הטלפון ובירך את פינדרוס:

מדבר ר’ יצחק?

כן. שלום וברכה כבוד הראש ישיבה.

שלום וברכה. אמרו לי את מה שאמרת ואיך שיצאו נגדך. רציתי להגיד לך חזק ואמץ. כל מה שכואב להם כי הם לא יכולים לשמוע את האמת. חזק ואמץ. תמשיך וה’ יעזור לכלל ישראל.

אמן ואמן. ישר כח הראש ישיבה.

פשוט הרגשתי שאני מוכרח להגיד לך – חזק ואמץ. כל מה שיותר אמת, הם לא יכולים לשמוע את זה. הקב”ה יעזור שישמע את קולנו וירחם עלינו.

אמן ואמן ואמן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות