“חולדאי, אל תתמודד”: ח”כ אורנה ברביבאי רצה לראשות תל אביב

חברת הכנסת אורנה ברביבאי הצטלמה עם יו"ר מפלגתה יאיר לפיד על רקע עיריית תל אביב כשהשנים הודיעו על התמודדותה של ברביבאי לתפקיד ראש העיר • השניים קראו לראה"ע המכהן מזה 25 שנה שלא יתמודד הפעם עוד "הגיע הזמן להעביר את השרביט"
חרדים 10
ב' תמוז התשפ"ג / 21.06.2023 20:00

אורנה ברביבאי, חברת הכנסת מ’יש עתיד’,  הכריזה היום (רביעי)  על התמודדותה לראשות עיריית תל אביב-יפו.

בהצהרה שנשאה יחד עם ראש האופוזיציה יאיר לפיד, ברביבאי הודיעה כי מעתה בכוונתה להקדיש עצמה להתמודדות בבחירות לראשות העיר שייערכו בעוד ארבעה חודשים.

“הגיע הזמן להחזיר את תל אביב- יפו לתושביה. לשמור עליה כעיר חופשית ומגוונת, לפתח אותה כמוקד כלכלי ותרבותי ולהחזיר את פירות ההשקעה לתושבים”, אמרה ברביבאי. “העיר צריכה להיות יותר שמחה, מסודרת ופתוחה לתושביה. בשנים האחרונות אנו עדים לאיבוד שליטה בניהול פרויקטים רבים והתושבים מותשים מהניסיון לקיים שגרת חיים בטוחה ונוחה. לצורך כך נדרשת מנהיגות וניסיון בניהול מערכות גדולות, אותן אני מביאה”.

ברביבאי קראה לראש העיר המכהן שלא להתמודד הפעם שוב לראשות העיר: “רון חולדאי הוא ראש עיר טוב שתרם רבות. אני מאמינה כי בחלוף 25 שנות כהונה, רון שאוהב את העיר, יגלה אחריות ולא יתמודד. דווקא בעת החשובה הזו, תפקידו לוודא שתל-אביב-יפו תעבור לידיים הנכונות”.

גם יו”ר מפלגתה יאיר לפיד הצטרף לקריאתה: “אני רוצה להגיד מילה על הפיל בחדר – על ידידי רון חולדאי. אני מעריך ואפילו מחבב את רון, אבל הגיע הזמן לשינוי. אין אדם, מוכשר ככל שיהיה, שיכול לעשות את אותו תפקיד במשך יותר מ-25 שנה באותה רמה ובאותה איכות. הגיע הזמן להעביר את השרביט למחליפה המתאימה.

“תחת הנהגתה של אורנה תל אביב תקבל חיזוק כבירתה של הליברליות הישראלית, עיר של גאווה, ותרבות, וחיי לילה. עיר שהיא גם המרכז הכלכלי של המדינה, גם המרכז של המחאה, וגם המרכז של המוסיקה והתיאטרון והמוזיאונים” הוסיף. “העיר הזו זקוקה היום לניהול נמרץ, לתנופה חדשה, ליכולות שרק אורנה יכולה להביא לשולחן. בשנים האחרונות עבדתי עם אורנה צמוד בכנסת ובממשלה. היא אחת המנהלות הטובות שפגשתי בחיי, והיא מנהיגה שיודעת להוביל אנשים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות