לשכת עוה”ד: בכר ניצח את אפי נוה בפער עצום, בשמאל חוגגים

הבחירות לשכת עורכי הדין התנהלו ברקע הרפורמה המשפטית כשהמתנגדים לה התגייסו בתמיכה בעמית בכר שנטל חלק בהפגנות • עמית ניצח את הבחירות כש-73 אחוז מהמצביעים תמכו בו והוא השיג גם 16 מושבים במועצה מול 2 שזכה אפי נוה. סיעת יוזמה משפטית קיבלה שלושה נציגים
חרדים 10
ב' תמוז התשפ"ג / 21.06.2023 18:59

ניצחון מוחץ לעמית בכר בבחירות לראשות לשכת עורכי הדין מול אפי נוה. שיעור ההצבעה הרשמי של הבחירות ללשכת עורכי הדין עומד על 50.8%.

עמית בכר ניצח עם 73 אחוז ו-16 מושבים במועצה מול שני מושבים שזכה אפי נוה. סיעת יוזמה משפטית קיבלה שלושה נציגים.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד ושר המשפטים לשעבר חבר הכנסת גדעון סער התקשרו לברך את בכר על ניצחונו.

ראש האופוזציה יאיר לפיד אמר: “עורכי הדין בישראל הוכיחו שהמחנה הליברלי חזק מתמיד. הניצחון של עמית בכר הוא הניצחון של הצדק, האמת והדמוקרטיה. אני מברך את עמית בכר ואת המועצה הנבחרת, נמשיך ביחד במאבק על נשמתה של מדינת ישראל, על הדמוקרטיה הישראלית.”

סער אמר: “שוחחתי עם חברי ⁦עו”ד עמית בכר ‬⁩ וברכתי אותו על הנצחון המרשים שלו ושל רשימתו בבחירות לשכת עורכי הדין. בכר עמד מול קמפיין מכוער ושלילי נגדו, לא נגרר ואת התשובה נתן בקלפי. תוצאות הבחירות הברורות לצד שיעור ההצבעה המרשים הם תשובה ערכית מוחצת למהפכה המשטרית ועדות לעומק ההתנגדות הציבורית לה.”

תורים ארוכים נרשמו אתמול בקלפיות ברחבי הארץ בבחירות ללשכת עורכי הדין, ובמקומות רבים המצביעים המתינו במשך שעות כדי לממש את זכותם מתוקף החברות בלשכה.

בשל העומסים, ההצבעה בקלפיות הראשיות הוארכה עד השעה 21:00. שר המשפטים יריב לוין האריך את ההצבעה עד לשעה 20:00 בקלפיות המשנה – אחרי שקיבל שני מכתבים בנושא מיו”ר ועדת הבחירות של הלשכה, עו”ד שלומי באשי.

שיעור המצביעים בבחירות עמד על יותר מ-50% ולשם השוואה: בבחירות הקודמות ללשכת עורכי הדין שיעור ההצבעה היה כ-28%.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות