נתניהו, גלנט וסמוטריץ’ סיכמו: 1000 יחידות דיור חדשות ביישוב עלי

ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון גלנט ושר האוצר סמוטריץ' סיכמו על קידום מיידי של תכנון של כ-1,000 יחידות דיור חדשות ביישוב עלי, בצמוד למקום הפיגוע • "התשובה שלנו לטרור היא להכות בו בעוצמה ולבנות את ארצנו" • סטרוק: "ידע כל מחבל שזה תג המחיר הציוני לרצח יהודים"
יוני גרין
ב' תמוז התשפ"ג / 21.06.2023 15:02

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט ושר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ סיכמו היום (רביעי) על קידום מיידי של תכנון של כ-1,000 יחידות דיור חדשות ביישוב עלי, צמוד למקום הפיגוע הרצחני אתמול בו נרצחו ארבעה יהודים הי”ד.

גלנט, סמוטריץ’ ונתניהו מסרו בהודעה משותפת של לשכת ראש הממשלה כי “התשובה שלנו לטרור היא להכות בו בעוצמה ולבנות את ארצנו”.

שרת המשימות הלאומיות אורית סטרוק בירכה על החלטת ראש הממשלה והשרים: ”1000 משפחות יהודיות נוספות במקום בו נגדעו חיים יהודיים. ידע כל מחבל, שזה תג המחיר הציוני לרצח יהודים. במקום ממנו ינסו לעקור אותנו – שם נעמיק שורשים. לא במקום חיסול המחבלים, לא במקום המחסומים, ולא במקום יבוש ביצת הטרור. אבל כן כצעד ציוני נחוץ וברור”.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ העביר את לשכתו למקום הפיגוע בכניסה ליישוב עלי: “יש לחזור למדיניות התקפית חסרת פשרות, להיכנס לקיני הטרור ולרוצץ שם את ראשי הנחש. הממשלה צריכה להוביל את הקו הזה ולהנחות את צה”ל ומערכת הבטחון לגבש תכנית מבצעית מיידית”.

לדבריו, ”ממשלת ישראל אחראית על ביטחון אזרחיה וחובתה לצאת להתקפה ולא להמתין חלילה לנפגעים נוספים ולהמשך התעצמות המחבלים. אנחנו נעשה את המוטל עלינו בביסוס ההתיישבות. נצמיח כאן בלב ארץ ישראל חיים שוקקים ושמחים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות